kalender beheren past automatisch aan?

Flore8
Level 1
Bruges, Belgium

kalender beheren past automatisch aan?

Hallo!

Ik merk dat mijn data zich automatisch aanpassen, meerbepaald vrijgegeven worden zonder dat ik dit deed.  Ik blokkeerde januari, februari en maart, maar regelmatig komen er dagen vrij.  Heeft er iemand ook deze ervaring? Wat kan ik hieraan doen?

Enorm bedankt!  Flore

9 Antwoorden 9
Marnic0
Level 1
Destelbergen, Belgium

Heb dit net ook gehad, indien de optie direct reserveren aanstaat heb je een dubbele boeking aan je been . 

Vorige week ook aanvraag gekregen waar de huurder een 15 eur goedkopere dagprijs had dan die op de kalender stond .

Zo kan dit niet verder .

Anonymous
Niet van toepassing

Hallo Flore

Vandaag had ik er ook weer last van. Worden er zomaar weer dagen gedeblokeerd. Het schijnt een hardnekkige bug te zijn. Het is heel vervelend en elke dag moet je de kalender nalopen of alles nog klopt. Hopelijk kan Airbnb hier wat aan doen.

Wilma

Hendrik6
Level 1
Groningen, Netherlands

Hallo, ik heb hier ook last van. Vanmorgen waren er meerdere maanden in 2017 opeen geblokkeerd. Ik moest eerst de kalenderoptie Reserveringen max 1 jaar van te voren uitzetten om dit weer ongedaan te maken. Verder merk ik dat wanneer ik mijn kalenderinstellingen (dagen beschikbaar/niet beschikbaar) goed heb staa

Hendrik6
Level 1
Groningen, Netherlands

Heb staan en dan naar Reizen ga en beschikbaarheid bekijk in de kalender er toch weer dagen geblokkeerd staan die ik vanuit Verhuren niet geblokkeerd heb. Dit moet airbnb zsm oplossen vind ik.

Linda344
Level 1
Amsterdam, Netherlands

Ja ik heb hier ook last van, is me al drie keer gebeurd. Vandaag met een instant book, waardoor ik straf kreeg omdat ik de reservering moest cancellen. Er zijn meerdere mensen hier op in de community die met dit probleem zitten. Ik heb met Airbnb gebeld en het probleem was daar niet bekend. Het is dus slim met ze te bellen en aan te geven dat dit je ook gebeurt. Je kunt bellen op (+31) 020 5222333. 

Marnic0
Level 1
Destelbergen, Belgium

Dank je Linda , 

 

Heb onmiddelijk gebeld  , na 10 min kreeg ik een engelstalige medewerksteraan de lijn  . Zij was op de hoogte van de problemen , 

de negatieve kwotering bij statistiek heeft ze weggehaald . de melding " host cancelled reservation .. " is ook weg , en mijn statistiek ziet er weer netjes uit . Laat de "superhost " kwalificatie maar komen .

Echter mee opletten , wanneer je iemand weigert wordt die periode geblokkeerd . 

Na het weghalen van die weigering door airbnb medewerkster komt die week dus terug vrij .  15 min later kwam hier al aanvraag voor binnen en begon die miserie opnieuw .  Gelukkig staat nu mijn "direct reserveren "  af en kon ik gewoon weigeren .

 

Om het gesprek  met airbnb af te sluiten viel er ook nog een cadovoucher in mijn mailbox . 

Dank airbnb en zeker bellen dus .

 

grtz

Yanna2
Level 1
Amsterdam, Netherlands

Heb jij dat direct reserveren zelf uit weten te zetten Marnic? Ik ga overigens meteen bellen.

 

Groet,

 

Yanna

Marnic0
Level 1
Destelbergen, Belgium

Dag Yanna , 

 

Je kan dat uitzetten bij

Kalender 

dan naar reserveren , 

Hier kan je dit alles aanpassen 

 

mvg

Marnic

Zeker bellen , ze kunnen daar uw negatieve recensie weghalen . 

Yanna2
Level 1
Amsterdam, Netherlands

Het is mij nu dus al voor de 3e keer gebeurd. Ik ben blij met het telefoonnummer. Ga meteen bellen. Ik had nota bene gisteravond nog gekeken of alles was gedeblokkeerd en de reservereing komt er vanacht dwars oorheen. Nu weet ik eerlijk gezegd niet hoe ik dat 'direct reserveren' weer uit kan zetten, want dan is het probleem opgelost neem ik aan. Weet iemand hoe ik die knop weer op 'uit' krijg. Ik heb me suf gezocht en ook bij de vraag enantwoorden kom ik hierover niets tegen. Ik kan me overigens niet voorstellen dat dit probleem bij Air BenB niet bekend is. Ik heb 1 keer geannuleerd en dan krijg je meteen de waarschuwing dat ze bij een volgende keer niet meer voor je adverteren.

 

Dank voor de reactie alvast.

 

 

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf