kalender laadt niet

Natasja7
Level 1
Haarlem, Netherlands

kalender laadt niet

Goedemiddag

 

Ik heb sinds een paar dagen dat mijn kalender niet kan bewerken.  Ik heb 2 objecten in de verhuur. Het ene object  laadt wel en de andere niet. Ik krijg de melding Sorry er ging iets mis, probeer het opnieuw en dat werkt al een paar dagen niet.

m.vr.gr. natasja Romeijnsen

3 Antwoorden 3
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Hallo,

 

Dit is waarschijnlijk een technisch  probleem(pje) bij Airbnb, je kunt ze evt. even bellen op

020 5222333 of via Twitter berichtje aan: @HelpAirbnb (reageren snel, ook 's avonds)

 

vr.gr.,

Emiel

Gonny0
Level 1
Alkmaar, Netherlands

Ik heb 2 advertenties een privé kamer en de ander met de gehele woning. 

De kalender van de gehele woning werkt niet. Als ik datums beschikbaar heb gezet is er naar een paar uur kijken alles weer verwijderd en geblokkeerd door Airbnb.

 

al meerdere keren contact over gehad, maar niemand die me tot nu toe goed heeft geholpen. Ik baal hier enorm van. Heb een hoop tijd geïnvesteerd om dit op te zetten en nu door een schijnbare technische fout kan ik mijn kalender niet openzetten voor verhuur. 

 

Graag zsm contact hierover en een oplossing geven. 

 

Mvg Gonny 

**

**Persoonlijke informatie verborgen - Communitycentrum Richtlijnen

 

 

Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Gonny0 

Mogelijke oorzaken/oplossingen:

1. Heb je je de optie "reserverings venster" staan op: "datums zijn standaard niet beschilbaar" ?

2. Is er niet goed werkede een kalenderkopelling tussen de twee advertenties (indien hetzelfde huis) ?

3. Dupliceer de advertentie (via dupliceer optie) en kijk of duplicaat wel goed werkt

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf