link

Phaedra1
Level 2
Zwolle, Netherlands

link

Als ik de html kopieer in mijn website krijg ik volgende melding:

 

De website is niet gevonden

De gevraagde website bestaat helaas niet (meer) of er is een typefout gemaakt. Zo kom je op de startpagina

 

Iemand tips hoe die link wel gaat werken?

 

6 Antwoorden 6
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Hallo,

 

Ik begrijp je vraag niet. Wat heeft het met Airbnb te maken ?

 

Welke link werkt niet ?

 

Graag mee info,

 

Emiel

Phaedra1
Level 2
Zwolle, Netherlands

Hallo Emiel,

 

Ik zie nu pas dat er jij er een vraag over stelde, ik wil gewoon de link van airbnb op mijn eigen website krijgen.

 

Groeten,

 

Phaedra

Phaedra1
Level 2
Zwolle, Netherlands

En ik heb het nog eens geprobeerd en dan krijg ik een knop met dit soort tekst als ik de html kopieer. Werkt natuurlijk ook niet als link, dus als iemand weet hoe het wel moet, hoor ik het graag!Schermafbeelding 2017-11-07 om 10.41.36.png

Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Hallo,

 

OK, ik zie dat je het hebt over de badges, die AIRBNB aanbied binnen een account.

De HTML die je laat zien zou op zich moeten werken, dit zorgt ervoor dat gegevens van je advertentie

op je website wordt getoond (en er kan uiteraard ook op "geclicked" worden, dus tevens een link)

Op je eigen website zie ik nu dat deze HTML als tekst wordt getoond. Dus je hebt het ingevoegd op een plek waar dat blijkbaar niet als HTML wordt beschouwd cq uitgevoerd. Test het eens uit op een "kale" html-pagina (ik zal het zelf ook even proberen..)

 

NB Je kunt natuurlijk altijd gewoon zelf iets maken en daar de directe link naar je advertentie aan hangen:

https://www.airbnb.com/rooms/21242612 (Zoals je ziet staat deze ook in je badge-html, op 5e regel van onderen, dus je komt hoe dan ook op dezelfde AIRBNB pagina terecht)

 

Met vriendelijke groet,

Emiel

Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Hallo,

 

Ik heb het uitgeprobeerd in een "kale" html pagina en je badge-html doet het gewoon !

Nog even naar de broncode van jou pagina gekeken:

Er zit een fout in, wordt inderdaad niet als HTML herkend en de badge-html staat er ook DUBBEL in.

 

Dus kijk er nog maar even goed naar, oorzaak ligt binnen je eigen webpagina.

 

Succes en met vr.gr.,

Emiel

 

Phaedra1
Level 2
Zwolle, Netherlands

Hallo Emiel,

 

Bedankt om even mee te kijken. Ik ga er mee aan de slag. 

En ik heb vandaag nog een vraag gelanceerd onder het kopje nieuwe verhuurders. Ivm verhuren per week. Als je daar nog tips over heb, dan zou dat ook wel heel fijn zijn.

 

Groeten,

 

Phaedra

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf