min. aantal nachten instellen

Anoes0
Level 1
Amsterdam, Netherlands

min. aantal nachten instellen

Hallo, Ik heb een vraag. Ik weet dat je het minimale aantal nachten kunt instellen. Maar kun je dit ook voor bepaalde periodes doen?
Vaak hebben wij een weekend beschikbaar, dus vinden wij het oke als je maar 1 of 2 nachten blijft. Maar wanneer wij op vakantie zijn en deze data ook al beschikbaar is op de kalender zou ik graag voor deze data een aparte minimaal aantal nachten willen instellen, bijvoorbeeld 7 of 10. Anders krijg ik namelijk teveel aanvragen voor maar 2 nachten. En met direct reserveren, moet ik ze dan vervolgens annuleren. Weet iemand misschien hoe dit zit?

Groetjes!

5 Antwoorden 5
Margot15
Level 1
Amsterdam, Netherlands

Zou ik ook graag weten, dus ik hoop dat iemand deze vraag kan beantwoorden.

Kristiaan0
Level 2
Ghent, Belgium

Kan iemand hierop antwoord geven als meerdere nachten kunnen ingesteld worden?
Ik ben niet in de mogelijkheid om elke dag de kamer en de gemeenschappelijke keuken te kuisen?

Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Allen,

Ga naar je kalender via de Website.
Klik op beschikbaarheidsinstellingen (Rechts bovenin).
En onder reserveringsvoorkeuren, kun je dan extra voorwaarden invoeren.
Dus als je reguliere minimale duur, bijvoorbeeld 5 nachten is.
Dan kun je daar andere opties ingeven, bijvoorbeeld 3 nachten - gedurende een bepaalde periode (Even goed lezen, hoe je dit in moet stellen).
Ik gebruik hetzelf ook, om 'gaatjes' in de kalender mee gevuld te krijgen. En dat werkt prima.


Mvrgr,
Cor.

Margriet6
Level 1
Amsterdam, Netherlands

Ik heb ingesteld dat het minimumaantal nachten drie is, toch krijg ik een boeking binnen van 2 nachten, in de periode dat ik dit juist niet wilde. Nu zie ik me genoodzaakt te annuleren, heel vervelend. Hoe kan het dat er toch een boeking onder het minimum is geboekt? Dit is nu al de tweede keer dat dit me overkomt. Weet iemand hoe dit kan? Alvast dank

Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi Margriet,

Dat zou dus inderdaad niet moeten kunnen.

Wel zie ik bij je advertentie staan: 3 nights minimum stay.
Maar ook: From Jun 1 - Aug 31, 2017 the minimum stay is 3 nights.
Dat is een beetje dubbelop lijkt me.

Als ik in je kalender kijk, dan zie ik ook staan dat het minimum verblijf van 3 nachten kennelijk vandaag nog bijgewerkt is - voor alle komende maanden.
Je agenda is trouwens ook helemaal geblokkeerd zo te zien. Maar ik neem aan dat dit bewust is (Of je moet wel heel veel boekingen hebben).

Rest me alleen nog te zeggen: Dat de Airbnb Site nooit helemaal bug-vrij is.
Volgens mij doen ze aan: Continuous Delivery van Software, en testen lijkt daarbij soms een beetje in het gedrang te geraken.
Want ikzelf ben door de tijd heen, ook meerdere probleempjes tegen gekomen.
En sommige problemen kom ik nog steeds tegen.

Mvrgr,
Cor.

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf