ontvangst zelf of via sleutelkluisje

Joke-En-Huub0
Level 2
Zevenaar, Netherlands

ontvangst zelf of via sleutelkluisje

Hallo,

Ik ontvang zelf onze gasten bijna altijd persoonlijk als het even past. Soms lukt dat niet en kan de gast naar binnen via een sleutel in mijn sleutelkluisje. Het onhandige is dat de code voor deze kluis al heel lang hetzelfde is. 
Nu is er sinds kort een sleutelkluisje te koop welke ikzelf wil gaan importeren en verkopen. 

Mijn vraag is: zijn er meer mensen die ook belangstelling hebben voor een soortgelijk kluisje (codes worden via app of mail naar je klanten gestuurd en kna zelfs automatisch met AirBnB)?

 

Ik hoor graag van jullie.

 

hartelijke groet Huub

3 Antwoorden 3
Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Joke-En-Huub0,

 

Jullie post is al wat ouder, maar bij deze toch nog even een reactie.

Dan heeft een ander daar eventueel ook nog wat aan.

 

Voor ons is een dergelijk sleutelkluisje helaas geen optie (laten we het er maar op houden, dat daar heel veel redenen voor zijn). Anders dan zou ik er zeker 1 laten monteren (Zodat we 'echt' 24x7 Check-In aan zouden kunnen bieden).

 

Ondanks het feit dat “Zelf Check-In”, heel veel voordelen kan bieden. Kunnen hier ook nadelen aan kleven. Want er gaat – mijns inziens – niets boven menselijk contact, tijdens een Check-In.

Iedere gast is anders en je hebt maar 1 kans om een eerste indruk te maken.

 

Naast sleutelkluisjes zijn er ook nog andere opties, zoals Smartlocks.

 

Succes in ieder geval met de verkoop van de kluisjes. Bedenk echter wel dat er best wel wat concurrentie is op die markt (maar daar zal jezelf ongetwijfeld meer over weten).

Ina54
Level 2
Netherlands

Hallo

Ik heb een beoordeling ontvangen van netheid en accuraatheid 4 sterren en van inchecken, communicatie, locatie en waarde van 5 sterren. Hoe kan het dan dat ik voor totaal 3 sterren krijg?

 

 

Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Ina54,

 

Lees dit verhaal maar eens door. Daar wordt het een en ander behandeld aangaande de werking van de Sterrenscore: https://community.withairbnb.com/t5/Verhuurders/sterren-score-van-gasten/m-p/668250#M1290

 

Succes!

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf