prijzen verhuren

Karin206
Level 2
Kalmthout, Belgium

prijzen verhuren

Goeiemiddag,ik heb eens een vraag,hoe kan het als ik mijn prijs voor mijn woning/appartement op 45  euro per nacht in stel en iedere volgende gast

10 euro erbij voor 1 nacht,dat airbnb dan toch 45 euro per nacht voor 4 personen rekent?

Zo ben ik naar mijn idee wel erg goedkoop,en zelfs mijn gasten die ik op dit moment heb,zeggen dit ook.

Hoe kan dit dan?

Alleen de eerste drie boekingen hadden een korting,maar die is intussen al verlopen,maar toch blijft de prijs voor 4 personen voor 1 nacht op 45 Euro

staan en dat terwijl ik dit niet zo ingesteld heb.

Bedankt alvast voor de reactie en groetjes Karin

3 Antwoorden 3
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Hallo @Karin206 ,

Je advertentie heeft GEEN toeslag voor extra gasten, dus is het niet goed ingesteld.

Je moet de basis prijs instellen op 45,- en de prijs voor elke extra gast (na de 1e) op 10,-

Dan komt het helemaal goed,

Zie ook: Hoe voeg ik in mijn advertentie een toeslag voor extra gasten toe?

Met vr.gr.,

Emiel

Carine103
Level 2
Antwerp, Belgium

Hallo, ik ben een nieuwe verhuurder en wil mijn woning voor 5 personen in zen totaliteit verhuren en niet per persoon.  De prijzen die Airb&b vooropstelt zijn waarschijnlijk per persoon berekend? Hoe bereken ik mijn prijs voor de hele woning?

Alvast bedankt voor jullie reaktie

Carine

Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Carine103,

 

Jij bepaald zelf de prijs voor je accommodatie.

De prijs die je hanteert is dan ook voor de gehele accommodatie, zonder bijkomende kosten voor eventuele extra personen en/of schoonmaken (En ook exclusief eventuele kortingen).

Van die (niet al te) slimme tarieven van Airbnb moet je jezelf vooralsnog niets aantrekken!

 

Kijk eerder rond wat anderen in je omgeving voor vergelijkbare accommodaties vragen.

En ga daar eventueel aanvankelijk iets onder zitten. Bedenk daarbij ook: Dat Airbnb automatisch 20% korting op je eerste 3 verblijven zal toepassen!

 

Succes!

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf