prive kamer verhuren

Julie867
Level 2
Amsterdam, Netherlands

prive kamer verhuren

Hello! 

 

Ik verhuur mijn appartment als gehele woning maar vind het ook gezellig om af en toe een kamer te verhuren. Telt dat dan ook op bij de 60 limiet dagen van amsterdam? En moet ik dan ook altijd aanwezig zijn wanneer de gasten aanwezig zijn? 

 

Ik hoor graag hierover!

Groejtes,

Julie 

3 Antwoorden 3
Harry116
Level 2
Amsterdam, Netherlands

That was the question I had myself. Did you find the answer to your question? mind sharing with me?

 

Julie867
Level 2
Amsterdam, Netherlands

Not yet Harry, I'm thinking of simply trying it out....
Barbera0
Level 8
Elburg, Netherlands

Hallo @Julie0

 

Aangaande je vraag over de 60 dagen regel in Amsterdam kan ik je geen antwoord geven (mijn Airbnb kamer is in de provincie, ik dacht dat die regel alleen maar geldt voor de verhuur van hele huizen/apartementen) maar wat betreft het thuis aanwezig zijn als je slechts een kamer verhuurt: dat hoeft natuurlijk niet, als je dat aan de gast duidelijk laat weten van tevoren en als het voor de gast ook maar duidelijk is dat hij slechts de kamer huurt en niet het hele apartement - eventueel met gedeelde voorzieningen en ontbijt? 

Ik merk zelf dat het door gasten altijd heel erg wordt gewaardeerd als ik ze persoonlijk welkom heet, maar verder ben ik er lang niet altijd. Ik geef wel altijd aan dat ik telefonisch of via WhatsApp of via de Airbnb site bereikbaar ben.

 

Succes ermee!

Groet   Barbera 

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf