recensie wijzigen

Anneke18
Level 1
Groningen, Netherlands

recensie wijzigen

Ik heb een fout gemaakt in een recensie (net geschreven en ik heb twee huizen door elkaar gehaald) en wil deze wijzigen. Ik zie de recensie wel staan bij de recensies in mijn profiel, maar zie geen optie om deze te wijzigen. Hoe doe ik dat?

En hoe kan ik als het niet lukt de klantenservice benaderen? Ik vind het heel vervelend dat de host nu een verkeerde recensie heeft staan bij het huis. 

3 Antwoorden 3
Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Anneke18,

 

Je melding is al weer van even geleden (dus voor jouw wellicht niet meer interessant, maar voor anderen eventueel wel). Je kunt een recensie inderdaad na afloop nog aanpassen.

Dit kan alleen binnen iets van 48 uur, nadat je de recensie aangemaakt hebt. Maar alleen zo lang de andere partij nog geen recensie achtergelaten heeft (Om ‘berouw-aanpassingen’ te voorkomen).

En ook zo lang de 14-daagse recensie-periode nog niet verstreken is.

 

Volgens mij is die knop “pas recensie aan”, inmiddels verdwenen van de website.

Maar als je het bijbehorende mailtje nog hebt, dan kun je gewoon weer op die link (in dat mailtje) om een recensie te schrijven drukken. En dan kom je weer in de reeds bestaande recensie terecht.

 

Voor contact met de Airbnb klanten service, zie: Contact Airbnb

 

Succes!

Marc9486
Level 1
Zonhoven, Belgium

Ik heb juist een recensie geschreven en heb vermeld dat wij er met 8 volwassenen verbleven, maar dit moet 5 volwassenen zijn

Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Marc9486 

 

Als de recensie nog niet is gepubliceerd, dan kun je hem wijzigen binnen 48 uur.

www.airbnb.com/users/reviews

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf