recensie zonder feedback

recensie zonder feedback

Hi! We hebben een 3 sterren beoordelig gehad, zonder feedback. De tekst die erbij stond was ''Q''. We hebben verder alleen maar 4 en 5 sterren beoordelingen. Nu kan ik niet zoveel met deze feedback en vind ik het onterecht. Want ik kan zo ook niks verbeteren.. Zou deze recensie verwijderd kunnen worden omdat hij niet aan de content richtlijnen voldoet? 

1 Antwoord 1
Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Janine156,

 

Heel vervelend natuurlijk zo’n vreemde recensie met ook nog een mindere sterren-beoordeling.

Wellicht dat dit veroorzaakt is, omdat de gast getracht heeft via de App een recensie achter te laten. En dat gaat dan wel eens fout (dikke vingers, mobiel uit de handen gegleden, per ongeluk een functie aangeraakt en dat soort zaken).

 

Je zou het eens kunnen proberen, door contact op te nemen met Airbnb. Ook kun je de beoordeling rapporteren, door op het kleine vlaggetje te drukken.

 

Of het je zal lukken, om de recensie in zijn geheel verwijderd te krijgen, onder het mom van: “Recensies die niet de persoonlijke ervaring van de schrijver of van zijn reisgenoten vertegenwoordigt”. Dat zal nog wel een beetje een strijd kunnen worden, vrees ik. Want voor de rest zie ik geen aanknooppunten. Die in strijd zouden zijn met de overige content voorwaarden.

 

Ik heb wel eens meer 1 letter of een punt gezien, als beoordeling van andere verhuurders.

Ook kun je nog trachten de voormalige huurder te benaderen. En die huurder te vragen, of die zich nog enigszins nader toe wil lichten. Was er ook geen Privé feedback? Want de publieke recensie is namelijk de laatste stap in het gasten recensie proces.

 

Recensies wijzigen doet Airbnb sowieso niet. Daar beginnen ze niet aan. Want anders dan kunnen ze wel een leger aan extra mensen in gaan huren. Alleen als beide partijen akkoord gaan, dan wil Airbnb weleens bereid zijn, om de gehele recensie te laten vervallen.

 

Dus sterkte gewenst!

 

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf