stoppen met verhuren

Joop0
Level 1
Middelie, Netherlands

stoppen met verhuren

 
5 Antwoorden 5
Cornelis1
Level 1
Le Bar-sur-Loup, France

Weet iemand hoe je je verhuur van AirBNB kan verwijderen?

Margreeth0
Level 2
Deventer, Netherlands

Je gaat naar "bewerken van je advertentie". Daar kan je de advertentie off line halen en daarna verwijderen door op de rechter bovenhoek te klikken.
Ik had per ongeluk 2 x dezelfde advertentie geplaatst omdat ik niet kon zien of er sowieso een geplaatst was. Op deze manier is het mij gelukt.

ik wil de account ook verwijderen maar ik vroeg mij af waar ik advertentie bewerken kan vinden, dat zie ik namelijk niet

Rhea4
Level 1
Zutphen, Netherlands

Welke rechter bovenhoek is dat dan. heb net van al;les geprobeerd maar ....noppes.

 

Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Hallo Rhea,

 

In de rechterbovenhoek van je scherm staat de foto van je account. Als je daar op klikt krijg je een menu. Kies "instellingen". Je komt terecht in het accountscherm. Links staat weer een menu, kies daar weer "instellingen". Dan heb je vervolgens de mogelijkheid je account geheel te verwijderen.

 

Wil je alleen maar tijdelijk stoppen met verhuur ? Dan is het beter alleen de advertentie(s) te deactiveren i.p.v. het account te verwijderen. Dat doe je in het bewerkingsscherm van je advertentie(s). De 1e rubriek is: "status van je advertentie" en die  kun je daar aanpassen.

 

Met vriendelijke groet,

Emiel

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf