tarief aanpassen

Hilde11
Level 2
Ypres, Belgium

tarief aanpassen

als ik mijn basistarief aanpas, wanneer gaan die in voege en hoe worden de reeds geboekte reserveringen berekend?

6 Antwoorden 6
Hissie-En-Tonnie0
Level 5
Groningen, Netherlands

Nieuwe tarieven gaan in vanaf het moment dat jij de tarieven veranderd.

Maar alle bestaande boekingen blijven voor het tarief van moment van boeking.

Mensen hoeven dus bijvoorbeeld niet bij te betalen en krijgen ook geen geld terug in geval van verlaging

Hi, hartelijk dank. Nu  is het tenminste duidelijk voor me. Ik durfde ze eerst niet aan te passen, nu wel dus.

Mercietjes, groetjes uit Ieper, Belgïe

Jan473
Level 1
Beetsterzwaag, Netherlands

Waar op de site of app kun je de tarieven aanpassen? Het kon op de kalender, maar die optie lukt me niet meer. Jan

Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Jan473,

 

Het zou gewoon op de kalender moeten kunnen (en zowel op de Website als in de App).

Datum aan-tikken of -klikken, en dan krijg je een vervolgscherm waarin je de prijzen aan kunt passen.

Je kunt uiteraard alleen de prijzen veranderen voor dagen die nog beschikbaar zijn (denk hierbij ook aan je ingestelde beschikbaarheids-"horizon").

 

Succes!

Jan473
Level 1
Beetsterzwaag, Netherlands

Thanks Cor. Ik zocht de plek waar je de tarieven voor alle dagen tegelijk kunt aanpassen. Idd ook bij kalender, zag ik.

Grt. Jan

Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Jan473,

 

Je kan met de kalender inderdaad ook een 'range' tegelijk aanpassen (er wel voor zorgen dat die range geen al te lange tijd bestrijkt, want anders dan blijft het wieltje maar lopen).

 

Tevens kun je ook je basis-prijs aanpassen (die wordt gebruikt om prijzen te zetten voor die dagen, waar jezelf nog geen aangepaste prijs voor ingesteld hebt).

 

Succes!

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf