tekst wijzigen (sectie 'andere dingen waar je moet op letten')

Hilde39
Level 2
Merelbeke, Belgium

tekst wijzigen (sectie 'andere dingen waar je moet op letten')

dag iedereen, 

 

ik heb een advertentie aangemaakt die nog niet gepubliceerd is. Ik wil echter nog een aanpassing doen in de beschrijving van 'de ruimte'.

Bij het aanmaken stonden bij het item 'de ruimte'  ook de optionele secties 'toegang voor gasten', 'interactie met gasten' en 'andere dingen waar je moet op letten' 

Deze laatste zou ik,willen aanpassen maar dat lukt niet bij 'advertentie beheren' en vervolgens 'aanpassen'. De sectie 'de ruimte' kan ik wél aanpassen, maar die optionele items komen niet meer tevoorschijn...

Wie kan me helpen aub?

 

Alvat bedankt!

Hilde

6 Antwoorden 6
Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Hilde39,

 

Bij nieuwe advertenties kunnen bepaalde onderdelen soms even op zich laten wachten.

Want je zit inderdaad op de juiste plaats, om de tekst in deze vakken aan te kunnen passen.

Waarschijnlijk een kwestie van maximaal 24 uur geduld hebben.

 

Succes, komt vast goed!

Hilde39
Level 2
Merelbeke, Belgium

@Cor3 Bedankt voor je antwoord!

Zonet nog es geprobeerd. Nog steeds niks. Bovenaan het item 'de ruimte' staat: 'samenvatting bewerken'

Als ik daar op klik, krijg ik telkens de pagina: 'je advertentie is klaar om te publiceren', maar kan niks veranderen in de tekst 😞

Ik probeer morgen opnieuw...

 

groetjes,

Hilde

Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Hilde39,

 

Het kan ook zijn, dat je de advertentie eerst moet publiceren.

Want hij is momenteel nog niet zichtbaar.

Hilde39
Level 2
Merelbeke, Belgium

@Cor3 Klopt, is nog niet gepubliceerd. Maar er staat een fout over de prijs in die ruimte die ik wil aanpassen. Zou het liever éérst aangepast krijgen want ikweet niet of ik het nà het publiceren nog zal  kunnen wijzigen?

Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Hilde39,

 

Daar zou ik niet zo bang voor zijn, als ik jouw was.

Want bij mij zijn die blokken ook gewoon te bewerken.

 

En anders dan kun je wellicht even contact zoeken met Airbnb zelf, om je verder te helpen.

Dan weet je het zeker.

 

Succes!

Mieneke0
Level 2
Gouda, Netherlands

Ha Hilde, ik heb hetzelfde euvel. En ben benieuwd of jij toentertijd het nog hebt kunnen aanpassen, en hoe. Dank en groeten van, M van Rossem

 

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf