vaste uitcheckdag

Ronald-and-Regine0
Level 1
Poitou-Charentes, France

vaste uitcheckdag

Het likt mij zonder problemen om een vaste incheckdag te maken op de site.

Wat mij niet lukt is een vaste vertrek dag te maken.

In het hoogseisoen is het de bedoeling dat mijn gasten op zaterdag arriveren en op zaterdag weer vertrekken.

Als ik invul verplichte aankomstdag zaterdag, minimaal verblijf 7 nachten kunnen gasten ook 8 of meer dagen boeken.

Indien iemand dan invult 8 nachten dan kan hij dus op zondag vertrekken, mijn volgende gsten komen dan pas weer zaterdag.

Ik mis dan 6 nachten.

Hoe kan ik dit probleem oplossen?

Aankomst en vertrek aleen op zaterdag !!!!

5 Antwoorden 5
Bob43
Level 10
Amsterdam, Netherlands

Je zou je maximum verblijf ook op 7 nachten kunnen zetten. Je mist dan wel boekingen van gasten die 14 dagen willen blijven. Een mogelijkheid is om in je advertentie zelf te schrijven dat gasten ook 2 of 3 weken kunnen verblijven en dat ze 2 of 3 reserveringen dienen te maken.

Ronald-and-Regine0
Level 1
Poitou-Charentes, France

Bedankt Bob,

Een interante oplossing voor mij als verhuurder.

 

 

Niet handig voor de gast:

De borg zal 2 keer afgedragen moeten worden.

Een verblijf zal met 2 losse boekingen voor de gast aanmerkelijk (tijdelijk) duurder zijn.

De eindschoonmaak zal ook 2 keer berekend worden.

 

Jan359
Level 2
Grootebroek, Netherlands

Wij hebben in het hoogseizoen de zaterdag als vaste in- en uitcheckdag met een verblijf van zeven nachten. Nu geeft de kalender vrije dagen op als bezet. Daardoor kunnen we hele weken niet verhuren. Hoe moeten we het anders aanpakken om die incheckdag gelijk te laten vallen met de uitcheckdag?

Overigens werkte het vorig jaar wel goed!

Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Jan359,

 

Als ik je goed begrijp, dan dien je zowel de minimale als de maximale aantal nachten verblijf op 7 te zetten (Onder: Reisduur).

 

Tevens kun je de dagen aangeven waarop er niet ingecheckt kan worden (Onder: In- en uitchecken).

 

En je kunt ook nog extra voorwaarden toevoegen (Ook weer onder: Reisduur).

 

Hiermee zou je uit de voeten moeten kunnen, denk ik.

Alcara0
Level 2
Bruges, Belgium

Wij hebben hetzelfde probleem, heeft u al een oplossing gevonden?

dank

gr

geert

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf