waar blijft mijn uitbetaling

Rob7189
Level 2
Nederhorst den Berg, Netherlands

waar blijft mijn uitbetaling

ik wil graag uitbetaald worden maar ik zie geen cent 

32 Antwoorden 32
Suzanne675
Level 2
Utrecht, Netherlands

Dag @Quincy, vandaag heb ik nog een keer gebeld en hoopvol gesprek gehad. Ik kreeg deze keer de indruk dat men gelijk begreep wat het probleem was en hoe op te lossen. Ik wacht het nu even af!
Dank!

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hallo @Suzanne675, dit is erg fijn om te horen. Ik hoop dat het allemaal zo snel mogelijk wordt opgelost. 

 

Zou je mij op de hoogte kunnen houden? 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Rob7189
Level 2
Nederhorst den Berg, Netherlands

ik had dus ook dat probleem en dit bleek de oorzaak moet je maar net weten

Suzanne675
Level 2
Utrecht, Netherlands

Dag @Quincy , het probleem is goed afgehandeld en vanochtend was het juiste bedrag op mijn rekening bijgeschreven. Case closed! Dank voor je hulp!

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Dankjewel voor de update @Suzanne675

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Rob7189
Level 2
Nederhorst den Berg, Netherlands

This is Ana, and I am a Support Ambassador with Airbnb.

We just discussed earlier over the phone regarding your issue with your payout. It was a pleasure talking to you.

As I have promised, I am back to you with some news. I have investigated your profile and I found out that you have a restriction because you need to make your business verification in order to receive your payout.

I will send you the steps you need to follow in order to get this process done:

1. Log into your Airbnb account ( it would be recommended to use your computer)
2. Click on your profile picture on the right side of the screen and select Account
3. Click on Professional hosting tools
4. You will see a tab named Company, click on Manage
5. Scroll down until you see Create company account
6. You will need to answer to some questions

You will have your restriction removed and you will receive your payout after you will be done with this process.

If you need anything else, just feel free to tell me, I will do my best to help you further.

Suzanne675
Level 2
Utrecht, Netherlands

Sorry @Rob7189  dat ik inbrak op jouw gesprek. Bij mij is het probleem inmiddels opgelost. Ik hoop voor jou ook snel, succes!

Rob7189
Level 2
Nederhorst den Berg, Netherlands

@Quincy ID: 37FF74E2. dit is de foutmelding die ik telkens zie wat een **systeem zeg

Rob7189
Level 2
Nederhorst den Berg, Netherlands

@Quincy

ik krijg nu wel heel erg de pest in ik geloof echt dat het tijd wordt dat iemand van de ** organisatie mij belt en mij verteld waarom ik geen geld krijg uitbetaald.
jouw verhaal dat eea is geregeld klopt dus niet 
net weer geprobeerd te bellen maar na 10 minuten  te horen dat je nog ca 30 minuten moet wachten gaat het niet worden. op mijn mails wordt ook niet gereageerd.

Rob7189
Level 2
Nederhorst den Berg, Netherlands

Is het nu zo moeilijk om fatsoenlijk bericht te krijgen waarom ik mijn uitbetaling maar niet krijg

Nog steeds geen uitbetaling  ik ga denk ik mijn komende gasten annuleren wegens wanprestatie van Airbnb en die stomme fout melding elke keer als ik een bericht wil versturen ben ik ook zat

Ik probeer weer eens via de telefoon gehoor te krijgen maar ik krijg alleen een stom muziekje te horen dat in een soort loop wordt afgespeeld zit al weer een keer een half uur in de wacht

Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

Hallo @Rob7189 

 

Ik weet uit ervaring dat het heel frustrerend kan zijn maar dit is de community (alle hosts) en voor hulp moet je volgens mij echt de administratie hebben... @Quincy **

 

https://www.airbnb.nl/help/contact-us

 

https://www.airbnb.nl/help/home

 

Klantenservice +31 20 52 22 333

 

Volgens mij kan je er ook voor kiezen dat ze je terugbellen.

 

Heel veel succes!!

 

Rob7189
Level 2
Nederhorst den Berg, Netherlands

@Quincy ik heb dus nu het probleem opgelost en heb tools geïnstalleerd wat ik dus nu niet snap dat diverse extra kosten door Airbnb extra hoger wordt gesteld bv schoonmaak kosten ikgeef op € 60 per boeking bij een test of het werkt geeft Airbnb op € 69 zomaar 9  eurie er boven op en vaste kosten als toeristenbelasting en bedlinnen kosten volgens mijn opgaven 5 personen €93.50  Airbnb rekent  € 111 tevens rekent Airbnb servicekosten € 114 ( strijdig met de Nederlandse wetgeving want ook ik betaal servicekosten)   dat is totaal € 121,50 wel leuk voor Airbnb maar ik ben dan niet meer concurrerend en mis daardoor reserveringen te gek voor woorden. 

Rob7189
Level 2
Nederhorst den Berg, Netherlands

oja ik noem een prijs van € 100 en op de site van Airbnb staat € 150 zwaar klote natuurlijk evven door swipen dan 

Jos10321
Level 1
Netherlands

Goedemorgen ik zit nog te wachten op een uitbetaling van mijn laatste gasten

Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Jos10321 

 

Dit is de community van collega hosts, voor dit probleem zul je contact met Airbnb zelf moeten opnemen: Airbnb Help: contact 

 

In je Transactie Historie kun je de status van de betaling bekijken. Als deze betaling staat in de lijst "aankomende betalingen" met een betaaldatum die al verstreken is, dan zal Airbnb handmatig de betaling moeten vrijgeven.

 

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf