waar blijft mijn uitbetaling

Rob7189
Level 2
Nederhorst den Berg, Netherlands

waar blijft mijn uitbetaling

ik wil graag uitbetaald worden maar ik zie geen cent 

32 Antwoorden 32
Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

@Rob7189 

 

Hallo Rob, ik denk dat je dan het beste contact op kunt nemen met de klantenservice van Airbnb, zie link.

 

https://www.airbnb.nl/help/home

 

Klantenservice +31 20 52 22 333

 

Succes!

Rob7189
Level 2
Nederhorst den Berg, Netherlands

beste @Wim-En-Lia0  was het maar zo makkelijk contact zoeken met de helpdesk is steeds weer ronddraaien op digitale pagina's en bellen heb ik al geprobeerd sta je 20 minuten in de wacht en heb je eindelijk contact versta krijg je iemand aan de lijn die enkel een soort engels spreekt en niet bereid is om langzamer te spreken zodat ik er ook iets van kan volgen  kost mij veel tijd en ook geld want de teller van mijn telefoon loopt ook door. mail die ik stuur komt ook geen antwoord op
ik hoop dat iemand een oplossing heeft waar ik wel wat aan heb anders stop ik acuut met deze club 

 

Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

Ja ik weet het...misschien kan @Quincy je verder helpen @Rob7189 

Rob7189
Level 2
Nederhorst den Berg, Netherlands

@Wim-En-Lia0 ik heb al een boodschap gestuurd maar hij heeft het blijkbaar zo druk dat ik geen respons krijg 
en net geprobeerd te bellen maar wachttijd 15 minuten zakt mijn broek van af

 

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Dankjewel voor de tag @Wim-En-Lia0 😃

 

Hallo @Rob7189, het is inderdaad erg druk de laatste tijd, omdat ik meerdere community's beheer en vanwege COVID-19. Over je vraag, heb je nogmaals je transacties doorgenomen? Omdat dit niet de klantenservice is kan ik helaas niet zien wat er aan de hand is op je account. 

 

Ik ga je bericht direct doorsturen naar de klantenservice met de vraag of er een Nederlandstalige adviseur aanwezig is.

 

Heb je Airbnb nogmaals geprobeerd te bellen? 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Rob7189
Level 2
Nederhorst den Berg, Netherlands

@Quincy ik probeer nu 3 keer een reactie te geven maar als ik verstuur krijg ik een foutmelding
ik ben ik zeer verontwaardigd over ik kan dus mijn reactie niet kwijt 
zwaar klote en zeer frustrerend

Rob7189
Level 2
Nederhorst den Berg, Netherlands

@Quincy ik ben er achter waarom eerder reacties niet verstuurd worden airbnb wil geen negatieve respons dus krijg ik steeds  die foutmelding

Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Rob7189 

 

Ik zie dat je al meerdere reserveringen hebt gehad, dus het ligt ws niet aan je uitbetalingsgegevens als er recent geen wijzigingen zijn geweest.

 

Heb je de status van de transactie bekeken ? Daar staat ook de datum van uitbetaling. Als die al is verstreken en je geen uitbetalingsbericht heb gehad, dan is de uitbetaling niet (automatisch ) vrijgegeven. Meestal als gevolg van een wijziging in de reservering, of in het ergste geval is er een probleem met de betaling door de gast.

 

Overigens is "ronddraaien op digitale pagina's" niet nodig, gewoon via de contact-pagina de juiste opties/rubrieken kiezen en een bericht sturen. Helaas duurt behandeling erg lang momenteel (is mijn ervaring), tot 1 week wachten op antwoord..... :>(

 

Met vr.gr.,

Emiel

Rob7189
Level 2
Nederhorst den Berg, Netherlands

@Emiel1er is geen wijziging geweest en de huurder heeft gewoon betaald dus dat kan geen argument zijn en daarbij is het natuurlijk van de zotte om een gast als deze nog niet heeft betaald wel  zijn vakantie te laten vieren en het risico bij de verhuurder te leggen. maar ja ik denk er steeds sterker over om mijn account in de wilgen te hangen  want zo heb ik er geen zin in 

Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Rob7189 

Het komt soms voor dat er een probleem is met een betaling (zie mijn eerder bericht). 

U hebt al 17 recensies in 2019, dus ook al veel ervaring met Airbnb. Maar ik zie ook dat het in oktober stopt: "huis wordt verkocht". Bent u recent weer begonnen  met een geheel nieuwe advertentie en is dit de 1e reservering hiervoor ? Misschien gaat het daardoor mis.

En helaas duurt het erg lang voordat Airbnb support reageert (eerder weken dan dagen...)

En een uitbetalingsprobleem kan meestal niet direct door Support worden opgelost, zij moeten de "uitbetalingsafdeling" (in London) inschakelen om ernaar te kijken. .

Wat betreft foutmelding is het mij niet duidelijk waar dit bij  u voorkomt, een schermafdruk zou meer duidelijk kunnen bieden. Maar zo als al eerder hier aangegeven: dit is de community en niet Airbnb zelf, voor specifieke individuele zaken is Airbnb Support de aangewezen weg voor hulp. Hopelijk zijn de problemen intussen opgelost

 

Met vriendelijke groet,

Emiel

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hallo @Rob7189, wat vervelend dat je een foutmeldingen krijgt. Er is een soort timer actief dat dit kan veroorzaken wanneer je te lang doet over een bericht. Dit heeft niets te maken met een negatieve reactie dat geblokt wordt, aangezien je bijna alles kunt plaatsen zolang het geen advertenties zijn voor externe bedrijven en zolang je respectvol bent jegens andere verhuurders. 

 

Dit is het bericht wat ik heb ontvangen van Airbnb: 

 

Nogmaals dank voor het aangeven van een probleem met de betalingen tussen (18-20 juli). Het team dat de betalingen beheert, heeft het probleem geïdentificeerd en het probleem zou nu opgelost moeten zijn. Als je je Transactiegeschiedenis bekijkt, zou je nu de betaling moeten zien, omdat deze weer opnieuw is gepland. Je zult zo snel mogelijk uitbetaald worden.

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Rob7189
Level 2
Nederhorst den Berg, Netherlands

@Quincy ik wordt behoorlijk voor de gek gehouden door die Club veel beloven maar geen cent wordt uitbetaald 
ik krijg steeds weer de zelfde foutmelding ik stop er mee ik geef het aan mijn rechtsbijstand en stoop met dit ** systeem

 

Suzanne675
Level 2
Utrecht, Netherlands

Hallo @Quincy,
Ik heb je ook een bericht proberen te sturen, maar dat is niet gelukt ... of ik heb hetzelfde bericht tig keer verzonden, dan daarvoor excuses. Ook ik heb een probleem bij de uitbetalingen en krijg geen reactie van de klantenservice (e-mail & bellen).

Is dat probleem bij betalingen van toepassing bij meer verhuurders? Bij mij gaat er vanaf 7 juli al een en ander mis. Ik zie tot op heden geen wijzigingen in mijn transactiegeschiedenis. Kun je mij ook helpen?

Alvast bedankt! Suzanne

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hallo @Suzanne675, dankjewel voor je reactie. Ik ga dit direct doorgeven. Hopelijk kunnen ze zo spoedig mogelijk contact met jou opnemen! 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf