zichtbaarheid advertentie

Jorine0
Level 1
Amsterdam, Netherlands

zichtbaarheid advertentie

Mijn advertentie is niet zichtbaar op de site terwijl de advertentie wel tussen 15-24 augustus en 1-5 september is geactiveerd. Wat moet ik doen om mijn advertentie zichtbaar te maken.

10 Antwoorden 10
Henriette5
Level 1
Amsterdam, Netherlands

Ik had een tijdelijke verhuur stop ingelast tot 1 augustus en kreeg van airbnb bericht dat de advertentie weer on line stond. Moest hem dan zelf activeren. Dat heb ik gedaan maar de advertentie verschijnt niet meer op de site. Wat moet ik nog meer doen??

Bob43
Level 10
Amsterdam, Netherlands

@Jorine0: Vreemd inderdaad. Ik heb even op je profiel gekeken en gezien dat de agenda inderdaad gewoon beschikbaar is voor die data. Wat me ook opviel is dat je zes recensies hebt voor een andere ruimte, terwijl er in je profiel staat dat je maar 1 ruimte hebt. Kan het zijn dat je ergens nog een tweede ruimte hebt die conflicteert?

 

Misschien een overbodige vraag, maar weet je zeker dat je advertentie niet is gepauzeerd?

Jorine0
Level 1
Amsterdam, Netherlands

Beste Bob, bedankt voor je reactie. De advertentie is inderdaad gewoon geactiveerd. De ruimte is onlangs gerenoveerd daarom heb ik daarna een nieuwe advertentie online gezet. De oude advertentie heb ik verwijderd en die ruimte conflicteert dus niet.
Chantal115
Level 1
Amsterdam, Netherlands

Mijn advertentie is ook niet zichtbaar wanneer ik een zoekopdracht doe voor 5 tm 10 juni. Er staat dat er maar 15 appartementen beschikbaar zijn. En dat terwijl mijn appartement nog vrij is. Alle instellingen staan goed advertentie staat op open en ik heb nog ruim genoeg aan dagen dat ik mag verhuren. Wat moet ik doen zodat eventuele gasten mij kunnen vinden en kunnen reserveren.

Hanneke6
Level 1
Netherlands

Mijn advertentie is ook niet zichtbaar. Als ik in mijn eigen browser zoek dan vind ik hem alleen als ik specifieke data selecteer in de maand augustus (wanneer mijn apartement beschikbaar is voor verhuur), maar als ik alleen zoek op woonplaats dan is mijn advertentie niet zichtbaar op de kaart. Als iemand anders op een andere computer naar mijn advertentie zoekt, dan is mijn advertentie niet te vinden. Ik heb mijn advertentie gewoon op geactiveerd staan.

Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Hanneke6 ,

Je advertentie is gewoon actief. In De Haag zijn heel veel advertenties, dus je moet even inzoomen op de kaart om de advertentie te kunnen zien. Maar hij staat er wel degelijk, ook zonder opgave van beschikbare data.

Ook de directe search laat hem op de kaart zien:

https://www.airbnb.nl/s?host_id=142821391

Nb Je geeft 20% speciale korting voor eerste 3 gasten die boeken.

Met vriendelijke groet,

Emiel

 

Maik24
Level 1
Amsterdam, Netherlands

Gister heb ik mijn advertentie geactiveerd. Echter is deze niet zichtbaar. Zelfs wanneer je specifiek op de straatnaam zoekt is de advertentie niet te vinden. Hoelang duurt het voordat de advertentie zichtbaar wordt nadat deze geactiveerd is?

Bjorn14
Level 1
Amsterdam, Netherlands

Wij hebben het zelfde probleem.

Al vaak met Airbnb gebeld geen oplossing.

Sluiten onze case zonder iets opgelost te hebben.

Je kunt ons niet vinden op de kaart alleen als je de link hebt kun je ons vinden .

Airbnb belt ons wel terug maar zeggen dat ze dan de case naar hun bazen boven hun sturen. Hebben nu maar een advertentie op home away aangemaakt en daar krijgen we nu wel boekingen op binnen.

Als iemand een oplossing heeft hoor ik het graag . Groeten

Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Bjorn14,

 

Jouw advertentie is niet zichtbaar!

https://www.airbnb.nl/s/homes?host_id=145553969

 

Is deze wel geactiveerd?

Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Maik24,

 

Je advertentie is nu gewoon zichtbaar hoor: https://www.airbnb.nl/s/homes?host_id=222247948

 

Succes!

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf