zichtbaarheid van een advertentie

Opgelost!
Guido-En-Odette1
Level 3
Herent, Belgium

zichtbaarheid van een advertentie

zichtbaarheid van een advertentie.   Onze tweepersoonskamer is niet zichtbaar als ik ernaar zoek.    Ik heb 1 boeking ontvangen dus het moet soms wel zichtbaar zijn.

Wat is er mis, het is een kamer voor 2 waar er ook 3 op kunnen slapen.  Is ze misschien niet zichtbaar als je voor 2 wil logeren , of waar loopt het fout....

https://www.airbnb.be/rooms/27381576?preview_for_ml=true&source_impression_id=p3_1577185092_%2BozKvq... 

 

1 Beste Antwoord
Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Guido-En-Odette1,

 

Deze vraagt komt met enige regelmaat voorbij.

 

Je advertenties zijn gewoon zichtbaar hoor 🙂

Volg anders deze link maar eens: https://www.airbnb.nl/s/homes?host_id=189201237

 

Ook kun je de advertenties vinden, als je zoekt op je plaats (eventueel inclusief een paar filter-instellingen die jullie advertenties op zouden moeten leveren).

Meestal is ver genoeg inzoomen op de kaart voldoende, om je advertenties te vinden.

 

Gezien het grote aanbod op Airbnb en de werking van de zoekmachine. Kan het dus zijn dat je niet meteen op de eerste pagina staat. En het dus lijkt alsof je advertentie niet getoond wordt.

Het algoritme van de zoekmachine zorgt er voor, dat zo’n beetje iedere advertentie wel een keer getoond wordt.

 

Tevens bevat de App een tellertje, met het aantal paginabezoeken gedurende de laatste maand.

Dus dat zegt ook iets over je vindbaarheid (en het gevonden worden door mogelijke gasten).

Ik moet er wel bij zeggen, dat het tellertje soms enige vertraging kent.

 

Succes!

Beste antwoord in origineel bericht bekijken

3 Antwoorden 3
Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Guido-En-Odette1,

 

Deze vraagt komt met enige regelmaat voorbij.

 

Je advertenties zijn gewoon zichtbaar hoor 🙂

Volg anders deze link maar eens: https://www.airbnb.nl/s/homes?host_id=189201237

 

Ook kun je de advertenties vinden, als je zoekt op je plaats (eventueel inclusief een paar filter-instellingen die jullie advertenties op zouden moeten leveren).

Meestal is ver genoeg inzoomen op de kaart voldoende, om je advertenties te vinden.

 

Gezien het grote aanbod op Airbnb en de werking van de zoekmachine. Kan het dus zijn dat je niet meteen op de eerste pagina staat. En het dus lijkt alsof je advertentie niet getoond wordt.

Het algoritme van de zoekmachine zorgt er voor, dat zo’n beetje iedere advertentie wel een keer getoond wordt.

 

Tevens bevat de App een tellertje, met het aantal paginabezoeken gedurende de laatste maand.

Dus dat zegt ook iets over je vindbaarheid (en het gevonden worden door mogelijke gasten).

Ik moet er wel bij zeggen, dat het tellertje soms enige vertraging kent.

 

Succes!

@Cor3 Hi! Ik heb hetzelfde probleem. Kan je misschien bij mij ook checken of mijn advertentie zichtbaar is? Ik zie hem niet op de kaart zonder filters...

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

@Roos37 

Ik kan je huis zien op airbnb.

Je huis is in juli en augustus beschikbaar, maar niet op maandag en dinsdag

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf