Feedback benodigd: Layout van de discussieruimtes

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Feedback benodigd: Layout van de discussieruimtes

Screenshot 2019-05-03 at 15.14.21.png

Hallo,

 

In de afgelopen drie jaar hebben we een ongelofelijk hoeveelheid aan gesprekken gehad die door jullie zijn gecreëerd en gedeeld. We hebben ons gerealiseerd dat, hoewel we acht verschillende discussiefora hebben, het merendeel van de discussies plaatsvindt in slechts twee ervan (Verhuurders en Community Help).

Met alle discussies in twee discussieruimtes, kan het moeilijker worden om te navigeren en te vinden wat je zoekt.

 

Met dit in het gedachten denken we na over het opfrissen van de layout van de discussieruimtes en we willen je erbij betrekken om je ideeën te delen.

 

Hier zijn een paar vragen om je aan het denken te zetten:

 

  • Wat vind je op dit moment leuk aan de huidige layout van de discussieruimtes?
  • Gebruik je alle discussieruimtes? Hoe vind je op dit moment je weg daarheen?
  • Heb je ideeën over hoe we de huidige discussieruimtes (Verhuurders en Community Help) en mogelijke namen moeten splitsen?


Zijn er nog meer discussieruimtes dat je zou willen introduceren? Waarom?

 

Ik ben benieuwd naar jullie ideeën.

 

Quincy

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

2 Antwoorden 2
Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Quincy,

Ik gebruik ze werkelijk echt nooit!

En ik zou ook eigenlijk niet begrijpen waarom een ander ze zou willen gebruiken (wat is de toegevoegde waarde?)
En er zijn zeker andere dingen te verbeteren aan de Community.
Zoals bijvoorbeeld:

  1. Het terugvinden van je eigen antwoorden.
  2. De onbeantwoord sectie is in eerste instantie gelimiteerd (even een artikel selecteren en er dan weer uit, en je krijgt de rest te zien)
  3. Verschillen tussen wel en niet ingelogd zijn (Belastingen, etc. wordt onderdrukt als je niet ingelogd bent)
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Quincy 

Ik selecteer ze nooit bij lezen berichten en bij eigen bericht kies ik altijd : "verhuurders".

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf