Host Community Tour: Lizzie's reisdagboek (Dag 3, 4 & 5)

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Host Community Tour: Lizzie's reisdagboek (Dag 3, 4 & 5)

Hallo allemaal, 

 

Vandaag heb ik weer een update van Lizzie ontvangen waar ze nog meer mooie verhalen van haar reis met ons deelt :-). 

 

Veel leesplezier! 

 

Quincy 

 

————————————————

 

Locatie: Tokio - Sydney
Duur van het bezoek: 2-4 april (Tokio) / 5-6 april (Sydney) / 6-7 april (Adelaide)
Afgelegde afstand (tot nu toe): 11532 mijl / 18555 kilometer

 

Hallo hallo,

 

De laatste dagen zijn dus in een oogwenk voorbij gevlogen, vooral door een vlucht van 10 uur! Dus ik wilde mijn verhalen inhalen en u een overzicht geven van de afgelopen dagen.

 

4 april

Ik begon mijn laatste dag in Tokio, met weer een heerlijk ontbijt van Yagi, dit keer met een vlees dumpling! Het was zo'n plezier om hem te ontmoeten en te horen hoe leuk hij het vind om te hosten en ook elkaar over het algemeen beter te leren kennen. Eén ding wist ik pas op het laatste moment, hij is een kunstenaar en de kunstwerken in zijn huis waren eigenlijk zijn eigen creaties. Als geschenk had hij er een voor mij gemaakt, vertaald als 'zachtmoedig, glimlachend'.

Me! .jpg

 

Tip: reis niet met een koffer tijdens de spitsuren in Tokio. Ik kwam op het station aan om treinen vol met mensen met hun gezichten tegen het raam te zien. Hmmm dacht ik....ga ik er ook zo uit zien? Misschien kan ik alle kleding dragen en mijn koffer leegmaken?

 

De rest van de dag werd besteed aan het kennis maken van de geweldige Japanse team op het kantoor. Het is erg leuk om ze te bezoeken, omdat ze erg enthousiast zijn, ze houden van de Community, en ze weten ook hoe ze gasten kunnen verwelkomen. Kijk maar eens naar dit bord met eten.

 

Food.jpg

 

Later die dag was het tijd om naar de luchthaven te gaan voor een nachtvlucht naar....Sydney!

 

5 april

10 uur later en ongeveer 2 uur slapen (en een beetje huilen bij een film in het vliegtuig - ha) komen we aan in een heel warm Sydney, een heel verschil met de temperatuur in Tokyo. Ik was hier natuurlijk op voorbereid....met mijn dikke trui, jas, en sokken...kom maar! 🙂

 

Ik kon pas later inchecken bij mijn Airbnb, dus ben ik naar het kantoor in Sydney gegaan om even gebruik the maken van hun douche.

 

Later die dag hebben we een Q&A met live publiek opgenomen en gehost. Met een groep hosts uit heel Australië die de kamer vulden, was deze ontspannen omgeving een beetje anders dan sommige van onze vorige Q&A's. Ik herinner me dat velen van hosts feedback gaven over de stijl en het gevoel van de vorige Q&A evenementen, dus ik ben enthousiast om jullie gedachten te horen en hoop dat de gastheren van Australië jullie niet teleurgesteld hebben met de vragen. Het team werkt aan een versie van de video om met jullie allemaal te delen - blijf op de hoogte!

 

6 april

Ik heb nu bijna een inhaalslag gemaakt! Na het in slaap vallen op mijn bed, in mijn dagkleding, heb ik vrij goed geslapen. Stijlvol als altijd! Helaas heb ik niet veel tijd met mijn gastheer doorgebracht, want in principe was ik er maar een paar uur, maar Sonya's privé kamer en huis was prachtig. Het bed was zo comfortabel dat ik er nauwelijks meer uit kon komen en haar persoonlijke accenten zoals deze handdoekenmand waren echt welkom. Ik hoop in de nabije toekomst nog een keer langs te komen.

 

Towels.jpg

 

In de ochtend kwam een groep van ongeveer 40-50 mensen terug om na te denken over de community. Met een dag vol verschillende presentaties van hosts en Airbnb teamleden, kwam Laura Chambers met ons meelopen om een discussie rond community waarden te faciliteren.

 

Ik moet zeggen dat dit een zeer energieke sessie was, waarbij de hosts hun gedachten deelden over welke waarden voor hen belangrijk zijn. In het algemeen kon ik merken dat hosting ze veel voldoening brengt. Hosting kan ook helpen om hun lokale gemeenschap te versterken.

 

Het was geweldig om zoveel Australische hosts te ontmoeten, bedankt voor jullie gastvrijheid. Op naar de luchthaven! Ik ben nu alleen op weg naar Adelaide, om een bepaalde Community Center host te ontmoeten.

 

Ik hoop dat je hebt genoten van mijn verhaal en de dingen die besproken zijn. 

 

Groetjes,

 

Lizzie

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

0 Antwoorden 0

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf