[Nieuw] Update unieke gebruikersnamen

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

[Nieuw] Update unieke gebruikersnamen

Hallo,

 

Zoals eerder vermeld, ben ik blij om jullie te laten weten dat we verschillende updates hebben gemaakt om de ervaring met unieke gebruikersnamen te verbeteren.

 

Hier is een overzicht van wat er is bijgewerkt:

 

  • Alle gebruikersnamen in het Communitycentrum hebben nu een nummer aan het einde. (Je hebt misschien gemerkt dat sommige CC gebruikersnamen een nummer ontbraken, waardoor het moeilijker was om ze te vinden).
  • Eventuele dubbele gebruikersnamen zijn bijgewerkt, waardoor ze uniek zijn....eindelijk!
  • Namen met speciale tekens en meerdere woorden, zoals '&' of 'Jan en Anita', zijn bijgewerkt zodat ze correct verschijnen in de @ vermelding. Streepjes zijn toegevoegd wanneer er een spatie is in de gebruikersnaam, bijv: 'Jan-en-Anita'.

Extra informatie: 

 

  • Hoe worden de nummers op een gebruikersnaam toegewezen? Dit is gebaseerd op het moment dat u zich voor het eerst registreerde in het Communitycentrum, dus als je de eerste persoon bent die zich met jouw naam registreert, dan heb je een '0' aan het einde.
  • Kan ik mijn gebruikersnaam wijzigen? Vanwege de complexiteit van het toepassen van gebruikersnamen (zonder duplicaten), blijft je Community gebruikersnaam, zodra je je Community gebruikersnaam hebt gekregen, hetzelfde — zelfs als je deze op je Airbnb account hebt bijgewerkt.

 

We hopen dat al deze updates zullen helpen om je ervaring te verbeteren wanneer je met anderen hier in de Community praat. We zijn nog steeds bezig met enkele laatste controles om er zeker van te zijn dat alles werkt zoals verwacht, maar als je iets ongewoons ziet, laat het me dan gerust weten.

 

Tot slot werken we ook verder aan het verbeteren van de snelheid waarmee de namen die u invoert wanneer @ verschijnt. We hopen binnenkort nog een extra update hierover te hebben.

 

Quincy



-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

1 Antwoord 1
Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Quincy,

 

Heel mooi, het maakt het inderdaad wat gemakkelijker om mensen hier te adresseren.

En als nu ook de zoekfunctie nog eens verbeterd zou worden (Bijvoorbeeld je eigen reacties terug kunnen zoeken, dan zou het helemaal mooi zijn).

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf