Nieuw in de Communitycentrum? Stel jezelf hier voor!

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Nieuw in de Communitycentrum? Stel jezelf hier voor!

Hallo iedereen,

 

Ik ben Quincy, de Community Manager voor de Nederlandse Airbnb Community. Ik ben al een tijdje aanwezig geweest maar enkel in de Engelstalige community en ik voel me nostalgisch om mezelf opnieuw voor te stellen, omdat het me doet denken aan mijn eerste dag als nieuweling in de Communitycentrum. Het verbaast me dan ook hoe snel de tijd voorbij gaat :-).

 

Om mezelf te introduceren, wil ik graag een paar weetjes over mezelf met jullie delen:

 

  1. Ik ben een groot fan rondreizen.  
  2. Ik kijk graag naar voetbal.
  3. Ik ga graag naar de sportschool om te zwemmen, tennissen en, natuurlijk om een goede work-out te doen.

 

Ik vind het leuk om deel uit te maken van de community omdat ik zelf een Airbnb host ben geweest.

 

Ik kijk ernaar uit om jullie allemaal te leren kennen!

 

Quincy

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

34 Antwoorden 34
Kristina263
Level 2
Maarssen, Netherlands

Hallo allemaal, 

Wij zijn Bosko en Kristina... sinds kort met pensioen en nu hebben we alle tijd om te reizen. Intussen hebben wij onze vakantie huis in Griekenland 🇬🇷 te huur gezet bij Airbnb met afwachting van onze eerste gasten . We zijn hier niet zoo goed in en hopen wij op betje hulp van jullie😊Het is wel een uitdaging en we verheugen er op de tijden die zal kommen. 

Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

Wat leuk @Kristina263 en heel veel succes gewenst!!

 

Groetjes, Lia

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Welkom in de Community @Florian530@Martine999@Martine1000@Mia917 @Wietse2@Sophie1696!

 

Stel jezelf (als je wilt) hier voor aan de Community. Ik zou het erg leuk vinden om van jullie te horen!

 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Welkom in de Community @Geertje4@Bjorn29@Alex7485!🎉

 

Stel jezelf (als je wilt) hier voor aan de Community 😃.

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Katja202
Level 10
Ruinen, Netherlands

Hai ik ben Katja, Sinds juni 2021 host op Airbnb en begin net een beetje het forum te ontdekken. Deze post had ik nog even gemist, maar et voila ik stel me even voor.

 

Wij verhuren de Shepherd's hut in Ruinen. Onze eerste ervaring met Airbnb was een beetje een rare, nl gasten die helemaal niet in de natuur zich op hun gemak voelde, maar gelukkig waren alle gasten daarna echt super leuk. En vinden we het nu echt ontzettend leuk om te doen. Schoonmaken wordt vanzelf je hobby 😉

Ik ben zelf altijd een groot fan van reizen geweest en we reizen nu wat minder, maar de reizigers komen nu naar ons. Ook ontzettend leuk. Mijn man en ik houden ontzettend van creatief zijn en als we niets te maken hebben verzinnen we wel iets om te gaan maken. En Airbnb bied ons echt legio mogelijkheden om creatief bezig te zijn op allerlei vlakken. Ik ben benieuwd wat de toekomst op Airbnb ons brengen gaat.

 

Groetjes Katja

Groetjes Katja

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf