Nieuw in de Communitycentrum? Stel jezelf hier voor!

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Nieuw in de Communitycentrum? Stel jezelf hier voor!

Hallo iedereen,

 

Ik ben Quincy, de Community Manager voor de Nederlandse Airbnb Community. Ik ben al een tijdje aanwezig geweest maar enkel in de Engelstalige community en ik voel me nostalgisch om mezelf opnieuw voor te stellen, omdat het me doet denken aan mijn eerste dag als nieuweling in de Communitycentrum. Het verbaast me dan ook hoe snel de tijd voorbij gaat :-).

 

Om mezelf te introduceren, wil ik graag een paar weetjes over mezelf met jullie delen:

 

  1. Ik ben een groot fan rondreizen.  
  2. Ik kijk graag naar voetbal.
  3. Ik ga graag naar de sportschool om te zwemmen, tennissen en, natuurlijk om een goede work-out te doen.

 

Ik vind het leuk om deel uit te maken van de community omdat ik zelf een Airbnb host ben geweest.

 

Ik kijk ernaar uit om jullie allemaal te leren kennen!

 

Quincy

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

34 Antwoorden 34
Idowu0
Level 2
Utrecht, Netherlands

Hallo iedereen,

 

Ik ben James. Ik heb een AirBnB listing en heeft tot nu toe heel goed ervaring mee.  Ik ben een ict projectmanager van beroep, en ik heb twee dochters van 16 en 19.

Om mezelf te introduceren, wil ik graag een paar weetjes over mezelf met jullie delen:

  1. Ik ben een groot fan rondreizen.  
  2. Ik doe graag aan mind-body fitness zoals yoga en tai-chi.

Ik vind het leuk om deel uit te maken van de community o

Ik kijk ernaar uit om jullie allemaal te leren kennen!

 

James

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Welkom @Idowu0

 

Wat fijn dat wat je wat over jezelf gedeeld hebt :-).

 

Zoals je waarschijnlijk al hebt gezien, hou ik ook enorm veel van rondreizen. Ga je binnenkort nog op reis?

 

We zijn sinds kort met de Nederlandse community begonnen dus ik kijk er naar uit om meer mensen te leren kennen! 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Ingrid371
Level 1
Rossum, Netherlands

Goedenavond, Wij zijn nieuw op airbnb, hebben onze huisjes net klaar op het platteland.

Eerste 3 reservingen zijn al binnen. Iemand nog tips?

Gr. Ingrid

Idowu0
Level 2
Utrecht, Netherlands

Feliciteert!  Mooi presentatie, proiel en foto's.  Julle zijn goed op weg wat mij betreft.  Mijn tip is goed blijven en luisteren naar de gasten.  Maak goed contact en zorg dat jullie 5-sterren recencies krijgen.  De communicatie en terugkoppelling van gasten zijn de beste manier om goed recencies te krigen.

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Welkom @Ingrid371,je zou eventueel een lijstje met een aantal belangrijke huisregels kunnen plaatsen in de slaapkamers? Ik zie dat erg veel mensen op dit moment naar jouw woning aan het kijken zijn dus ik denk dat alles wel goed gaat komen :-). 

 

Screenshot 2019-04-15 at 17.35.50.png

 

(p.s. wanneer is je eerste reservering?) 

 

Quincy 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Aukje2
Level 2
Haarlem, Netherlands

Hi Allen 🙂

Ik ben Aukje en sinds medio 2015 host. Ik heb twee kamers in mijn grachtenpand op Airbnb. Verder ben ik goudsmid. Ik woon hier nu ruim 20 jaar maar mijn familie woont al zo'n 600 jaar in Haarlem.

Mijn gezin bestaat uit ik en mijn twee dochters 3 kippen en een tandenloze kat. 
Voor de toeristen heb ik fietsen en een boot te huur. 

Leuk om eens ervaringen te delen hier

 

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Nice to meet you @Aukje2! Dankjewel voor het introduceren van jezelf. Een tandloze kat? Dat klinkt interessant! 🙂

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Monique487
Level 2
's-Heer Abtskerke, Netherlands

Hi Allen,

 

Ik ben Monique en al, naar mijn gevoel heellang AirBnB host.

We hebben een grote schuur en daar in een ver verleden een studio ingebouwd omdat onze ouders het te ver weg vonden om op en neer te rijden en omdat als de grootouders kwamen de kinderen samen op een kamer moesten slapen. 

Tussentijds werd de ruimte via Vrienden op de Fiets af en toe benut.

Deze ruimte kwam vrijwel leeg te staan, onze 2 jongens de deur uit en AirBnB haalde in Amsterdam het nieuws et voilà de inschrijving als host was zo gepiept.

Zelf overnachten mijn man en ik, als we niet zijn kamperen, graag bij AirBnB hosts.

Als host haal je spreekwoordelijk de hele wereld in huis, ik vind dit ontzettend leuk.

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Wat fijn om te horen @Monique487! Ik ben in 2016 met Airbnb begonnen op advies van een vriend. Op dit moment heb ik een pauze genomen en dus verhuur ik tijdelijk even geen kamers :-). 

 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Edward329
Level 2
Alphen aan den Rijn, NL

Hallo allemaal,

 

Bij dezen even voorstellen: Edward en Sandra. Wij hebben twee jaar geleden een maand onze woning via Airbnb verhuurd en dat was uitstekend bevallen. Binnen enkele dagen zaten we volgeboekt.

 

Om een lang verhaal kort te maken: ik heb eind vorig jaar ontslag genomen om fulltime aan de slag te gaan met het verbouwen van twee ruimtes die we hebben. De eerste is eind vorige week live gegaan. We zijn zeer tevreden over het animo onder de gasten: de komende drie maanden zitten we al zo'n 75% vol.

 

Ondertussen werken we door aan de tweede Airbnb: een verbouwde hooiberg. Hopelijk is deze over een 1,5 maand klaar.

 

Ik wens jullie allemaal veel plezier en succes met jullie Airbnb. Ongetwijfeld komen we elkaar nog eens (digitaal) tegen in deze Community.

 

Met hartelijke groet,
Edward en Sandra

 

 

Kees-and-Sonja0
Level 2
Akersloot, Netherlands

Hi wij zijn kees en sonja, na 15 jaar een cafetaria/ lunchroom te hebben geexploiteerd hebben we 2 jaar geleden besloten de deur te sluiten en te gaan verbouwen, sinds die tijd ook geadverteerd op airbnb wat ons goed bevalt.

wij houden van reizen hoewel dit de laatste jaren op een laag pitje staat, de verbouwingen zijn nu klaar dus op naar de volgende plannen 

 

fijn jullie te ontmoeten/ spreken 

groeten kees en sonja

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hallo @Kees-and-Sonja0, wat fijn om jullie te moeten. 

 

Hebben jullie onderhand al veel gasten gehad? 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Ingrid409
Level 2
Puurs, Belgium

Hallo allen,

Ik ben Ingrid. Ik verhuur een huis in Cailhau Frankrijk.

Ikzelf vind het leuk om:

- verre reizen te maken 

- hou van skiën 

- sporten (ben  sportleerkracht)

- duiken

- lezen

- hou van geschiedenis en ontdek graag de oude culturen op mijn reizen

 

Vriendelijke groetjes,

Ingrid

 

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Welkom @Ingrid409! Ik hou ook enorm veel van skiën 🙂 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf