Er der nogle danskere herinde, der har skulle danne en unik dansk kode for at få lov til at hæve grænsen for lejeindtægter. Man skal logge på sin Airbnb konto på en pc (ikke via app'en). Så skal man klikke videre til skat.dk. Det er så meningen, at SKAT danner en kode, som sendes direkte til Airbnb.
Jeg kan bare ikke komme videre til SKAT. Jeg får en fejlmeddelelse, der siger "502 Bad Gateway". Jeg har læst mig frem til, at det er hos modtagere, der er fejl. Jeg har spurgt Airbnb-support, men det virker som om de ikke forstår mit spørgsmål.
Mvh
Bitten
Google translation added by OCM
Are there any Danes here who have had to create a unique Danish code to be allowed to raise the limit for rental income. You must log into your Airbnb account on a PC (not via the app). You must then click on to skat.dk. It is then supposed that SKAT creates a code which is sent directly to Airbnb.
I just can't get on to SKAT. I get an error message that says "502 Bad Gateway". I have read up to the fact that it is with receivers that there are errors. I have asked Airbnb support but it seems they don't understand my question.