Hej
Mit navn er Thomas og jeg er udlejer at et sommerhus på vestkysten i det skønt kuperede område mellem Lille Norge og Kettrup Bjerge.
Jeg kunne godt tænke mig at netværke lidt med andre i sommerhuslejere, gerne med udlejningshus i området omkring Blokhus/Løkken, for at udveksle viden, erfaring og tips. Har selv været udlejer i 4 år.
Giv lyd, hvis andre kunne være interesseret, fx i emner omkring, hvordan man prissætter og afregner forbrug og i det hele taget griber sin "forretning" bedst an.
Med venlig hilsen
Thomas
----------------------------------
Translation:
Hello
My name is Thomas and I am the landlord of a summer house on the west coast in the beautiful hilly area between Little Norway and Kettrup Bjerge.
I would like to network a bit with other holiday home renters, preferably with rental houses in the area around Blokhus/Løkken, to exchange knowledge, experience and tips. Has been a landlord myself for 4 years.
Sound off if others might be interested, e.g. in topics about how to price and settle consumption and in general how best to approach one's "business".
With best regards
Thomas