aanvraag accepteren of weigeren

Answered!
Jeroen42
Level 1
Amsterdam, Netherlands

aanvraag accepteren of weigeren

Als ik een 'aanvraag' ontvang, verschiijnt altijd de optie 'accepteren of weigeren'. Maar als het iemand is die in zijn profiel geen geverifieerde ID heeft, wil ik die antwoorden dat hij/zij eerst het ID moet laten verifieren alvorens ik de aanvraag accepteer. Dus ik wil niet weigeren en ook net accepteren. Kan dat? Of krijg ik dan straf omdat ik niet binnen 24 u heb geweigerd/geaccepteerd?

1 Best Answer
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Hallo @Jeroen42 ,

Je zit nu op de Engelstalige forum, er is ook een Nederlandstalig.

Je kunt gewoon de aanvrager een bericht sturen, dat je graag identificatie wil zien in het profiel. Vroeger was dat een optie die je kon aanzetten , maar die is er (helaas) niet meer. De aanvrager heeft 24 uur de tijd om dat voor elkaar te krijgen, dus dat is lang genoeg. Bovendien kun je meteen vragen de aanvraag in te trekken, als aanvrager geen ID wil regelen. Dan hoef je zelf niets te doen.

Mijn ervaring is dat als iemand de ruimte graag wil boeken, het ID snel geregeld wordt. En anders verdwijnt men wel van het toneel.

met vriendelijke groet,

Emiel

 

View Best Answer in original post

2 Replies 2
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Hallo @Jeroen42 ,

Je zit nu op de Engelstalige forum, er is ook een Nederlandstalig.

Je kunt gewoon de aanvrager een bericht sturen, dat je graag identificatie wil zien in het profiel. Vroeger was dat een optie die je kon aanzetten , maar die is er (helaas) niet meer. De aanvrager heeft 24 uur de tijd om dat voor elkaar te krijgen, dus dat is lang genoeg. Bovendien kun je meteen vragen de aanvraag in te trekken, als aanvrager geen ID wil regelen. Dan hoef je zelf niets te doen.

Mijn ervaring is dat als iemand de ruimte graag wil boeken, het ID snel geregeld wordt. En anders verdwijnt men wel van het toneel.

met vriendelijke groet,

Emiel

 

Jeroen42
Level 1
Amsterdam, Netherlands

dank Emiel!