Accomodatie puur gebruikt voor sexontmoeting (sex, prostitutie, vreemdgaan, sexactiviteit)

Sina25
Level 7
Emst, Netherlands

Accomodatie puur gebruikt voor sexontmoeting (sex, prostitutie, vreemdgaan, sexactiviteit)

Vanwege het laagseizoen boden we ook enkele nachtjes aan. Er werd geboekt door iemand met vier prima resensies van boekingen buiten Nederland. 

Gast kwam op tijd en was vriendelijk. Het was niet heel duidelijk of hij voor 1 of 2 personen had geboekt, dus bij aankomst hierna gevraagd. Er zou later nog iemand komsen zei hij. Rondleiding gedaan, borg ontvangen,  etc. Hierbij viel al op dat hij zich niet goed had verdiept in de omgeving en waar het huisje stond omdat hij o.a. erg verbaasd was dat er wilde dieren in de bosrijke omgeving zijn.

 

De gast gaf direct al aan dat hij misschien`s nachts weg moest voor zijn werk. Vanwege de slechte mobiele bereikbaarheid op de plek waar het huisje staat zei ik dat hij waarschijnlijk geen goed mobiel bereik had. Ik gaf aan dat hij ons huistelefoonnummer door mocht geven en dat ik hem 's nachts eventueel kon doorgeven als zijn werk zou bellen. Dat was niet nodig ondanks dat hij constateerde dat hij inderdaad geen bereik had.

 

Toen wij weg gingen en later terug kwamen stond er nog een auto geparkeerd. Begin van de avond, een paar uur later bleken beide auto's weg en leek het huisje leeg. Omdat ze misschien even weg waren controleerde ik pas de volgende ochtend, toen beide auto's nog steeds weg waren of het huisje leeg was. Dit was het geval. De gasten waren dus overdag enkele uren geweest. Het bed was wel beslapen en de douche gebruikt. Er lag een condoomverpakking onder het bed. Bij terugboeking van de borg bleek de naam van de gast niet overeen te komen met het rekeningnummer. Overigens was het huisje verder netjes achter gelaten en schoon.

 

Alsnog vraag ik me af wat ik hiervan moet denken. We zouden niet willen dat onze accomodatie wordt gebruikt voor bijvoorbeeld prostitutiedoeleinden of als ontmoetingsplek waar mensen alleen onderkomen zoeken voor sexactiviteiten.  Aan de andere kant was de accomodatie verder wel netjes achtergelaten en  hadden we in principe weinig werk aan het verblijf.

 

Hoe zal ik deze gast aanbevelen? Zouden jullie als verhuurder willen weten dat dit mogelijk gebeurd of is het onbelangrijk? 

 

Wat is jullie ervaring bij het aanbieden van enkele nachten ls mogelijke plek waar alleen sex kan plaatsvinden?

 

Is het verstandiger om geen enkele nachten meer aan te bieden als je dit niet ziet zitten?

4 Replies 4
Mieke30
Level 2
Breda, Netherlands

Ik heb mijn gastenverblijf voor 1 maand verhuurd aan een Thais echtpaar dat voor zaken naar Nederland kwam, althans zo was hun aanvraag.  Naar mij nu blijkt is er geen echtgenoot, maar bezoeken heren mijn Thaise. Heb de indruk van prostitutie. Heb helpdesk Airbnb noodkreet gestuurd. Ik wil dit gewoonweg niet en wil huurcontract verbreken, maar weet niet of dat kan. Kortom: het gebeurt bij korte en langlopende verhuur.

Dag Mieke, kan ik jou bellen ? Ingrid

 

Ricardo741
Level 6
Kingston, Jamaica

Hallo, ik zou geen gedoe maken omdat een huis voor veel doeleinden kan worden gebruikt. Ik zou het niet erg vinden als de plaats netjes is achtergelaten. De gast zou moeten betalen voor twee mensen die geven dat hij met iemand anders slaapt. Ik ben het ermee eens dat een huis geen motel of hotel is; u doet echter zaken en het huis lijkt veel op een motel. Tijd om uw huisregel te upgraden.

Wendy313
Level 2
Venlo, Netherlands

Hi ik heb hetzelfde meegemaakt, mijn buren attendeerde mij dat er veel verschillende mannen naar binnen gingen, ik heb een paar uur zitten posten en inderdaad blijkbaar zat daar een prostitué met pooier. Ik vond via via mijn huis op een kinky site terug, waar je prostitués aan t werk ziet in mijn huis!!! Dus let op wanneer mensen boeken meestal Spaanstalig vaak latino dames op de foto, lid vanaf juli 2020 of korter en vaak geen of weinig recensies