I had a guest instant book for a checkin today. We have a st...
Latest reply
I had a guest instant book for a checkin today. We have a strict 4pm checkin time & they showed up at 2:15 saying they chose ...
Latest reply
Buenas tardes a todos
Me sería de gran ayuda el contacto de alguna persona de confianza para limpiar mis apartamentos en Málaga capital. Por favor pasadmelo por privado
Muchas gracias de antemano
Hello everyone
Can anyone suggest me a reliable cleanning person for my 6 apartments in Malaga city?? Please send me a private e mail
Thanks in advance for your help
Bori AHRO
Hello @Bori0,
Welcome to the Community Center. Just to let you know, we also have a Spanish speaking Community Center, you might have better luck asking your question there as there are more Spanish based hosts there.
I hope you find someone suitable soon.
Thanks,
Lizzie
--------------------
Thank you for the last 7 years, find out more in my Personal Update.
Looking to contact our Support Team, for details...take a look at the Community Help Guides.
No problem @Bori0, happy to help. 🙂
--------------------
Thank you for the last 7 years, find out more in my Personal Update.
Looking to contact our Support Team, for details...take a look at the Community Help Guides.
Hola Bori, has tenido alguna experiencia o conoces ya a alguien de confianza para que haga el check in y out y la limpieza en mi casa en Torremolinos ?
buenas tardes @Dani192
de Torremolinos en sí no, pero podría ayudarte yo si no tienes demasiadas entradas
Gracias @Bori0 , la verdad que es la primera vez que lo hago y no se cuantas entradas tendre, espero que bastantes la verdad 🙂
Hola de nuevo @Dani192
Si vienes a Málaga podemos reunirnos en mi oficina y verlo detenidamente, hay varias maneras de operar la vivienda.
Un saludo
Bori
@Bori0 gracias por tu mensaje cuando baje a Malaga en septiembre podemos reunirnos. Gracias
Buenas @Dani192 gestionamos apartamentos turisticos en Malaga y costa del sol
si algunas vez necesitas ayuda sin compromiso ninguno ponte en contacto conmigo