Appartement onvindbaar, wie kan het vinden?

Sietse0
Level 1
Vlissingen, Netherlands

Appartement onvindbaar, wie kan het vinden?

Hallo,

 

Sinds vandaag heb ik mijn appartement toegevoegd op de site.

Een mail gehad dat ik alles heb afgerond en dat ik klaar ben om te verhuren.

 

Maar ik kan zelf mijn appartement niet vinden. Zowel ingelogd als niet ingelogd.

Kan iemand bevestigen of het uberhaupt vindbaar is.

 

Advertentienaam: Easy to reach apartment close to the sea

Appartement in Vlissingen

Gehele woning

Geschikt voor 2 personen

1 slaapkamer

Tarief 70euro

 

 

7 Antwoorden 7

Vandaag hetzelfde probleem bij twee nieuwe advertenties. Als ik de kalender van de oude weer open zet werkt de oude ad wel. De nieuwe blijven onzichtbaar....

Sazi0
Level 1

Hoi Ik heb het zelfde probleem. Gisteren alles afgerond maar advertentie komt niet terug in de zoekresultaten.. 

Bob43
Level 10
Amsterdam, Netherlands

Sietse,

 

Ik heb je advertentie gezocht binnen de door jou gestelde voorwaarden. Helaas inderdaad niet gevonden.

Hissie-En-Tonnie0
Level 5
Groningen, Netherlands

Zoals ik het begrijp uit de nieuwsbrief van augustus, bepaalt het systeem min of meer welke advertentie word getoond en welke niet.

http://blog.airbnb.com/how-search-makes-the-best-matches-nl/?utm_source=newsletter&utm_medium=email&...

 

Ik heb het ook wel eens gehad dat ik mijn  advertentie wilde zoeken omdat een gast wilde bij boeken, en pas na het invullen van een aantal extra zoekfilters kwam hij tevoorschijn.

 

Bob43
Level 10
Amsterdam, Netherlands

En toch zou je verwachten dat elke listing zonder enig filter is terug te vinden op de kaart wanneer je maar ver genoeg inzoomt op de juiste locatie. Volgens mij is dat niet altijd het geval.

Saskia39
Level 1
Breugel, Netherlands

Hallo wie kan me helpen, ik zou op de genovevalaan in eindhoven een appartrement kunnen huren via de Engelse AIRBNB, maar ik vertrouw het niet. Ik moet eerst 900 euro overmaken voor ik het appartement kan bezichtigen. Op naam van B.R.  TSB Bank PLC UK. Wie heeft van deze contructie gehoord?

 

 

Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Hallo @Saskia35,

 

Niet mee in zee gaan, dat zijn geen normale Airbnb procedures.

Met vriendelijke groeten, Emiel

 

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf