Hulp aangebode- Echtpaar voor AIRBNB ontzorging (Was, schoonmaak, sleutel, klusjes) Alles eigenlijk!

Frank68
Level 1
Naarden, Netherlands

Hulp aangebode- Echtpaar voor AIRBNB ontzorging (Was, schoonmaak, sleutel, klusjes) Alles eigenlijk!

Goedemorgen,

Ik ben een nieuwe verhuurder in Amsterdam Oud West en nog onbekend met de hoeveelheid werk etc. wat er zoals op me afkomt.

Indien nodig zal ik graag van jullie diensten gebruik maken.

Ik denk dan aan 1 maal/week schoonmaken en misschien soms lakens etc verwisslen/wassen.

 

Hoe werken jullie, en wat zijn de kosten?

 

Beneiuwd naar je reactie,

MVG,

Frank van den Breemer.

2 Antwoorden 2
Max49
Level 1
Amsterdam, Netherlands

Dag Frank,

 

Wat bedoel je precies?  Ben je verhuurder en zoek je iemand die voor jou, namens jou, je huis schoonmaakt en andere dingen regelt voor jouw huurders? Of wil je soms zelf dit soort diensten aanbieden aan mensen die hun woning verhuren?

 

In beide gevallen: Airbnb bemiddelt alleen tussen huurder en verhuurders.

 

Mocht je dit soort diensten willen afnemen, google dan op "sleutel airbnb amsterdam" waarna je resultaten krijgt als airnbnbutler, thefriendlyhost, keybutler of home2host.

 

Groet, Max

Hallo Frank,

 

Ik ben benieuwd of je hier al uit bent. Ik ben aan het onderhandelen met een mede-verhuurder maar ik zou graag een gemiddelde prijs willen weten voor diensten, mn schoonmaak etc. Ik hoor graag van je of je hier al achter bent gekomen.

Bedankt alvast voor je reactie.

Vr gr Hellen

 

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf