Kalender beschikbaarheid

Lotte16
Level 1
Groningen, Netherlands

Kalender beschikbaarheid

Hallo 🙂

 

ik had even een vraagje.

Ik heb 17 januari 2018 tot en met 21 januari 2018 op beschikbaar staan in mijn kalender.

Als ik mijzelf dan vervolgs opzoek kan ik mij niet tussen de beschikbare appartementen vinden als ik op deze datums zoek.

 

Ik hoop dat u mij kan helpen.

 

Groetjes,

 

Lotte Kruijer

3 Antwoorden 3
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Hallo Lotte,

 

Ten eerste:  Je hebt HELE maand januari, februari etc als beschikbaar staan (dus check dat nog even...)

 

Ten tweede:  Als ik accomodatie zoek op 17 - 21 januari in Groningen, dan staat je appartement als 1e in de lijst genoemd. Beter kun je je het niet wensen, lijkt me !

 

Succes en met vriendelijke groet,

Emiel

Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi Lotte,

 

En hou er even rekening mee, dat Airbnb soms automatisch het selectie criterium: Direct Reserveren "Aan" zet. Aangezien jullie Advertentie geen gebruik maakt van deze optie. Kan het dus voorkomen dat jullie woning niet gevonden wordt.

 

Mvrgr,

Cor.

Hallo,

 

Hopelijk kan iemand mij helpen. Ik heb een reserveringsaanvraag in mijn inbox staan echter staat deze melding hierbij:

Je kunt ... nog niet uitnodigen om te reserveren
Je kunt deze gast niet vooraf goedkeuren omdat deze datums zijn niet beschikbaar zijn op je kalender. Raadpleeg je kalender.
 
Nu heb ik mijn kalender geraadpleegd maar deze staat gewoon op beschikbaar. Hoe kan dit?
 
Groetjes Monique

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf