Laagseizoen mogelijk slechts deel van de kamers te huren, hoogseizoen enkel volledige woning

Laagseizoen mogelijk slechts deel van de kamers te huren, hoogseizoen enkel volledige woning

Ik ben nieuw hier op air bnb.

Ik heb voor het laag en middenseizoen kan men huren per nacht met een minimum van 5 nachten en vrije aankomstdag.
Er kan dan ook voor gekozen worden om 2, 3 of 4 slpk. te huren.  Mijn basisprijs is voor 2 kamers.  Ik kan nu echter enkel meerprijs per persoon aangegeven en niet per kamer.  Hoe kan ik dit oplossen?

In juli en augustus kan enkel de volledige woning (4 slpks.)  gehuurd worden per week met aankomst op zaterdag.

Ik heb dus extra periodes ingevuld en mijn prijs voor die periode per week en per nacht (omgerekend).   Ik vermoed echter dat dit zal aanzien worden voor 4 personen en dat dus een extra toeslag voor 4 personen zal gevraagd worden en dit is niet de bedoeling.

Ook indien in het laagseizoen maar 2 kamers geboekt worden,  moet de volledige woning als volzet aangeduid worden.   Mensen zijn in dat geval de enige huurder van de woning. 

De mensen kunnen NIET direct boeken.

Alvast bedankt voor jullie reactie

1 Antwoord 1
Bob43
Level 10
Amsterdam, Netherlands

Het lijkt mij het handigst om dan meerdere advertenties aan te maken. Een voor het laag seizoen en een voor het hoog seizoen. Voor beide kun je verschillende voorwaarden instellen. Het is dan wel belangrijk de agenda's van beide advertenties goed op elkaar af te stemmen.

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf