Valuta in advertentie is anders dan de valuta bij uitbetaling

Valuta in advertentie is anders dan de valuta bij uitbetaling

Hallo,

 

Ik heb net 3 advertenties op de site geplaatst en kreeg een melding bij het invullen van mijn uitbetalingsvoorkeur dat de valuta in de advertentie anders is dan wat uitbetaald zal worden en indien ik dat niet verander ik in USD zal uitbetaald worden.

Ik wil graag dat de prijs in de advertentie in AUD blijft aangezien veel Australiers zullen reageren op de add. De betaling zal gebeuren op een Belgische rekening met andere woorden in Euro.

Wie weet hoe ik dit kan oplossen? Of past de website automatisch de valuta aan in de advertentie afhankelijk vanuit welk land je kijkt?

Alvast bedankt 🙂

1 Antwoord 1
Bob43
Level 10
Amsterdam, Netherlands

Je dient je eigen prijs gewoon in Euro weer te geven. Als een potentiële gast uit Australië je advertentie bekijkt, zullen voor hem/haar de prijzen in AUD worden weergegeven. Doe zelf maar eens een zoekopdracht op bijvoorbeeld New York. Je zult zien dat de getoonde prijzen in EUR zijn.

 

"Of past de website automatisch de valuta aan in de advertentie afhankelijk vanuit welk land je kijkt?" - Bijna dit dus :). Het gaat m de woonplaats van de gast. Als ik in Kaapstad op vakantie ben, en ik kijk naar listings in New York, zullen ze nog steeds in Euro worden weergegeven.

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf