Verhuur meerdere kamers in 1 huis

Hilde3
Level 1
Rotterdam, Netherlands

Verhuur meerdere kamers in 1 huis

In mijn huis wil ik 3 kamers gaan verhuren, 1 dubbel met eigen badkamer en 2 eenpersoonkamers met gedeelde badkamer. Moet ik hiervoor 3 advertenties aanmaken? En hoe weten mensen dan dat ze met een groep van 4 terecht kunnen in mijn huis? Ik hoor het graag.

9 Antwoorden 9
Marij0
Level 1
Heusden, Netherlands

Dit is ook mijn vraag. Wij hebben 3 kamers en ik wil de kamers ook los verhuren voor een bepaalde prijs. En ik wil de hele B&B verhuren aan 6 personen. Hoe los ik dit op?

 

Groeten, Marij

Ellen33
Level 9
Assenede, Belgium

 

Ik heb hetzelfde probleem...

Mirjam0
Level 10
Amsterdam, The Netherlands

 Hallo dames,  inderdaad,   per  te verhuren item maak je een  aparte advertentie aan. De  potentiele gast ziet  ook je overige advertenties en kan  ev nog kiezen voor een bepaalde kamer.

Zelfs  voor de mogelijkheid van  twee kamers met gedeelde badkamer  kan je een aparte  advertentie maken.  Laat in de bijbehorenden foto's  precies zien waar  de gast de beschikking over heeft en  zorg in de  beschrijving bij de foto's dat je duidelijk maakt welke badkamen gedeeld is.

Succes en veel plezier met verhuren!

Roelof-and-Jeannette0
Level 1
Nijmegen, Netherlands

Ik heb twee kamers met twee bijbehorende advertenties maar wil beide kamers als volledig appartement verhuren. Een derde advertentie dus met bijbehorende kalender. 

Wie weet of een boeking voor het volledige appartement automatisch de kalenders voor de individuele kamers kan blokkeren? Of moet je dit altijd handmatig doen?

Mirjam0
Level 10
Amsterdam, The Netherlands

  Hallo Roelof en Jeanette,

 

Elke  advertentie  heeft z'n eigen kalender, In de praktijk zal je  alleen op bepaalde momenten  je hele apartement willen verhuren, inclusief de  aparte kamers, lijkt me. Je  zal dan  handmatig  voor die die periode je  kamers moeten  dichtzetten en  je  appartement open zetten.

 Hopelijk ben je hiermee geholpen?

Mirjam

Dank je wel Mirjam. Deze oplossing gebruik ik nu ook maar is bewerkelijk. Dit soort systemen zijn eenvoudig te automatiseren maar AirBnb moet daar wel op investeren. 

Jesse27
Level 1
Groningen, Netherlands

Ik heb hetzelfde probleem.

Ik hoop dat Airbnb een oplossing bedenkt hiervoor, want het is erg vervelend om steeds meerdere advertenties te maken en te onderhouden. Ik heb namelijk een huis met wel 5 kamers die apart maar ook meerdere in 1x verhuurd kunnen worden. 6 advertenties maken kost veeeeel tijd en dat is erg hinderlijk!

Jasmijn1
Level 2
Muro de Alcoy, Spain

Hallo Jesse, Heb jij al een oplossing voor je probleem? Ik zit namelijk met hetzelfde. Wil mijn kamers per stuk verhuren of als een grote groepsaccommodatie. Ik hoor graag van jou hoe jij dit doet.

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf