boeking gedeeltelijk op geblokkeerde datum!

Ad0
Level 2
Amsterdam, Netherlands

boeking gedeeltelijk op geblokkeerde datum!

Goedendag.

Gisteren een advertentie opgesteld voor ons huis, met een verhuurperiode vanaf za 15-10 tm do 20-10-2016.

Met een uitchecktijd op de do van 11.00 uur, want wij komen 's middags zelf weer thuis.

Aangezien we de optie om direct te boeken aan hebben staan, werd er na een paar uur al, geboekt.

Tot mijn verbazing liep de boeking door tot vr 21-10-1016 tot 11.00 uur!!!

Eerste vraag is dus: boek je automatisch de nacht als je een datum reserveert?? Dus moet ik in mijn boekingsperiode aangeven dat die tot en met wo 19-10 loopt???

 

Hoor graag,

Ad

 

 

5 Antwoorden 5
Isabelle179
Level 1
Amsterdam, The Netherlands

Yep! Is idd als jij aangeeft dat het huis t/m 20 beschikbaar is checken de gasten de 21e uit.
Hannes9
Level 1
Amsterdam, Netherlands

Dat is ook raar. Ik liep tegen hetzelfde aan. Ik had mijn kalender open staan van 25-27 november, met het idee dat ze de 27e einde dag zouden uitchecken. Vervolgens wordt er geboekt tot de 28e, mail ik mijn probleem aan de huurder en wordt mijn kalender geblokkeerd omdat ik niet heb geweigerd/geaccepteerd. Maar ik had wel gemaild...

 

Ad0
Level 2
Amsterdam, Netherlands

Dag Hannes,

Ja, je boekt feitelijk de nachten die volgen op de data die je opgeeft.

Als je t weet is t geen probleem meer, maar dat is vaak zo natuurlijk.

Ik heb gebeld en een hele vriendelijk dame heeft t voor mij geregeld dat de geblokkeerde periode weer vrij kwam, omdat ik een first-time user was.

Telnr 020_5222 333.

Succes

Ad

 

 

 

Bij mij net hetzelfde! En dus moest ik een huurder annuleren, met als gevolg dat ik nu een slechte "mate van toewijding" heb!

 

Wat mij betreft ligt het probleem bij AirBnb, ik had de agenda geblokkeerd en ze laten toch toe dat er geboekt wordt! En je kan ze nergens contacteren, dus je moet maar aanvaarden.

 

Gelukkig zijn er nog kanalen om te verhuren!

Sandra490
Level 2
Kasterlee, Belgium

Nu begrijp ik mijn probleem ook... ik had ons appartement geblokkeerd van 13 tot 15 augustus maar toch kreeg ik reserveringsaanvragen tot 13 augustus. Ik heb dat telkens uitgelegd dat het die dag niet vrij was maar ik snapte er niets van. Bedankt voor de info, ik heb nu 12 augustus mee geblokkeerd en dan zou dus nu dat probleem moeten opgelost zijn.

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf