huis niet vindbaar

Niels3
Level 1
Naarden, Netherlands

huis niet vindbaar

 

Beste,

 

Wij hebben ons huis op airbnb gezet, voor het eerst. Van 7-25 augustus. Wij wonen in Naarden. Als ik vervolgens, ter controle, op zoek ga naar een huis in Naarden voor deze periode, zie ik ons huis er niet tussen staan. Hoe kan dit? Ik hoor het graag.

 

Alvast bedankt.


Groeten,

Marlies

12 Antwoorden 12
Margreeth0
Level 2
Deventer, Netherlands

Wij hebben hetzelfde probleem. Ik kijk met je mee naar de mogelijke antwoorden

Misha1
Level 1
Amsterdam, Netherlands

Ik zit met hetzelfde, en lees dus ook graag mee met de antwoorden

 

Guillaume-and-Bregje0
Level 1
Amsterdam, Netherlands

Wij hebben hetzelfde probleem; als we in de omgeving van ons huis zoeken, vinden we niks. Instellingen zijn gewoon kloppend.

Philip-and-Marieke0
Level 1
Amsterdam, Netherlands

is inderdaad vreemd, tot op heden nog geen antwoord op gevonden, lijkt erop dat er een willekeur in zit....

Flora14
Level 2
Antwerpen, Belgium

als je huis de periode van 7-25 augustus verhuurd is, of een periode valt in dit bv. een huurder zoekt van 20/8 tot 27/8 dan zal je je huis ook niet vermeld zien staan, om de eenvoudige reden dat evt. huurders enkel de vrije plaatsen zien kan. Het heeft geen nut een een huis of kamer te vermelden als dit niet in de gewenste periode beschikbaar is. Groetjes, flora

Bas5
Level 1
Breda, Netherlands

dit is niet correct. ook wij hebben er last van.. men zegt dat het niet verhuurd is. Waarom is t niet zichtbaar dan?

Ik ben nieuw en heb mijn huisje nog niet verhuurd

Mijn huisje staat ook niet op de kaart : (

Bovendien staat er ook nog, als ik op de plaats zoek: "er zijn nog 6 accomodiaties te huur " ook dan wordt de mijne niet genoemd

Alles gecontroleerd... wie weet raad?

 

ik wil graag een vraag toevoegen:

Ik heb een huisje aan het strand , dat is dan gelijk een groot voordeel tov andere maar helaas kan ik dit voordeel niet benutten. Er staat dat de gasten pas precies zien waar je adres is, als ze hebben gereserveerd. Ik wil natuurlijk dat iedereen t gelijk ziet, voor reservering. Wie weet raad?

Nele2
Level 1
Leuven, Belgium

Ik zit met hetzelfde probleem: net voor het eerst mijn ruimte geadverteerd en nadien niet terug te vinden, ondanks juiste zoekfilters. Hulp!

Annemieke1
Level 1
Rotterdam, Netherlands

Maar als ik jou was zou ik een mooie foto van het strand toevoegen (wellicht heb je er eentje waar je huis én het strand op staan?). Ook kun je in de beschrijving vertellen dat je huis dichtbij het strand is en ik zou een pakkende titel maken, bijvoorbeeld 'Lovely appartment close to the beach'.

 

Nele2
Level 1
Leuven, Belgium

Hoi - Ik zit met hetzelfde probleem: huis niet vindbaar ondanks juist toegepaste zoekcriteria. Ik zie dat jullie hulpvraag al een jaar oud is. Hoe hebben jullie het probleem opgelost? Vriendelijke groetjes, Nele

Hedwige0
Level 1
Knokke-Heist, Belgium

Beste, 

 

wij hebben hetzelfde probleem, Als ik op de plaaats zoek en op datum dat het vrij is vind ik ons app ook niet, iemand al de oplossing gevonden?

Alvast bedankt,

 

groetjes Hedwige

Frederique23
Level 1
The Hague, Netherlands

Heb alle reacties gelezen, zit namelijk ook met hetzelfde probleem. Maar wie gaat hier nu uiteindelijk een antwoord op geven. Ik vind het erg vervelend dat je met dit soort vragen niet direct met iemand van Airbnb contact kunt hebben. 

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf