huurder veriferen

huurder veriferen

ik heb zojuist een mail gegregen van een huurder. Nu wil ik graag weten wie deze persoon is maar er verschijnt alleen een foto en naam verder niks. hoe kan ik meer over deze persoon te weten komen.

3 Antwoorden 3
Wietske0
Level 2
Eindhoven, Netherlands

Hoi Tineke,

Dit is een bekende situatie.....

In zo'n geval accepteren wij nooit zonder meer een boeking. We vragen of de gast wat meer over zichzelf kan vertellen, zoals wat is je achtergrond, wat brengt je naar onze stad, etc. Verder suggereren we de gast ook om zijn/haar profiel op Airbnb verder in te vullen (soms ontbreekt zelfs een herkenbare foto; hetgeen echt onacceptabel is en tegen de Airbnb regels).

Meestal wordt dit gelijk opgepakt en hebben we daarna geen enkele reserve meer om een boeking te accepteren.

Groeten, Gert (namens Wietske)

Marieke15
Level 1
Antwerp, Belgium

Hallo,

Ik stel me deze vraag ook. Ik heb een boeking van een gast die niets op haar/zijn profiel heeft ingevuld, geen foto, en ook geen persoonlijk bericht schreef, behalve 'Hello'. Ik heb 2 dagen geleden een bericht gestuurd met de vraag iets over zichzelf en de reden van komst te vertellen. Maar tot hiertoe geen antwoord. Ik heb hier geen goed gevoel bij. Ik werk met direct-booking, dus de reservering loopt in princiepe automatisch. Maar als ik geen verdere info krijg denk ik dat ik deze reservatie toch ga annuleren. Wat is jullie mening hieromtrent?

Marieke

Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Marieke15,

 

Je zou ze ook eens kunnen proberen te bellen (als het goed is, dan staat het telefoonnummer ook in de reservering).

 

Het lijkt tegenwoordig wel meer voor te komen, dat gasten weinig informatie (of in ieder geval zo min mogelijk) over zichzelf aanleveren. Op met name de Amerikaanse Community en in de Q&A Sessies wordt geklaagd over het ontbreken van een gelijkende foto – en dat soort zaken.

 

Het is inderdaad een beetje merkwaardig: Wij stellen onze eigen accommodaties beschikbaar en gasten proberen zich zoveel mogelijk in anonimiteit te hullen.

 

Succes ermee!

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf