(niet) direct reserveren

Rens2
Level 1
Paris, France

(niet) direct reserveren

Hallo, 

 

Op dit moment kunnen gasten direct reserveren op ons apartment. Graag wil ik echter de huurder vooraf goedkeuren. 

Deze optie kan alleen nergens vinden.... Weet iemand waar kan ik deze instelling kan wijzigen?

 

Het volgende stappenplan heb ik geprobeerd, maar werkt niet: https://www.airbnb.nl/help/article/484/what-is-instant-book

 

Dank alvast! Rens

4 Antwoorden 4
Hans22
Level 2
Deventer, Netherlands

Ik vermoed sterk dat je met Direct reserveren gasten NIET vooraf kunt beoordelen. Je kutn wel een aantal criteria stellen waaraan de gasten moeten voldoen voordat ze direct kunnen reserveren: aantal dagen van tevoren en goede recensies.

Ik heb daar geen problemen mee. Wat ik graag zou willen weten is: kan ik bepaalde dagen/weekenden WEL direct reserveren toestaan en andere dagen niet?

Als jij hier een antwoord op hebt, dan hoor ik dat graag!

Alvast dankjewel!
Hans

Jacky5
Level 1
Zedelgem, Belgium

Airbnb zou aan het bekijken zijn om Direct reserveren ook voor vastomlijnde perioden mogelijk te maken.  Stond onlangs ergens vermeld

Nicolas---Hugo0
Level 1
Hasselt, Belgium

Ik heb momenteel de formule ' direct reserveren ' en wens deze formule te wijzigen

 

In de toekomst wens ik NIET MEER DIRECT RESERVEREN in het boekingsprofile op te nemen.

Hoe kan dit worden gewijzigd in mijn verhuurders profile ...???

 

vr groeten

"city residentie  Hasselt "

**

Nicolas

 

*[Persoonlijke informatie verborgen]

 

Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Hallo,

 

Bij de "reserveringsinstellingen" (2e optie in horizontale menu bij bewerken van advertenties) kunt u "direct reserveren" inschakelen of uitschakelen.

 

Airbnb stelt bij uitschakelen wel een paar vragen, daar moet  u zich even doorheen worstelen.

 

Met vriendelijke groet,

Emiel

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf