nieuwe huurders werven, geen geld ontvangen

Vera-and-Sander0
Level 1
Groningen, Netherlands

nieuwe huurders werven, geen geld ontvangen

Wij hebben afgelopen weken 2 vrienden geworven, maar nu krijgen we bericht dat we niet in aanmerking komen voor de extra bijdrage die je kan ontvangen wanneer je nieuwe huurders werft en wanneer ze hun woning voor de eerste keer verhuren. Iemand van jullie een idee hoe dit mogelijk is? 

7 Antwoorden 7
Mieke0
Level 8
Amsterdam, The Netherlands

Je ontvangt pas geld als zij de eerste boeking hebben gehad.

Mieke

Hey, ik maak net hetzelfd mee eerst word je aangespoord mensen aan te brengen en word er die bonus belooft maar als je hier iets zegt dan krijg je altijd hetzelfde antwoord ,,,,,, MAAR de persoon aangebracht door mij is zelfs al uitbetaald voor zijn eerste boeking en toch blijft de bonus achterwege !!!

SHAME ON YOU AIRBNB

Rogier0
Level 1
Amsterdam, Netherlands

Hi,

 

Ik heb hetzelfde, nieuwe verhuurder verworven die ook al gasten hebben gehad, maar niks ontvangen. Ik zie ook geen reactie op jouw post. Weet jij toevallig al meer?

 

Grt. Rogier

Marin8
Level 1
Port Alfred, South Africa

Daar wilde ik nu precies over posten. Ik heb ook een nieuwe verhuurder aangedragen, netjes met email uitgenodigd en per link aangemeld, ze hebben intussen 2x verhuurd en 2x uitbetaald gekregen, maar ik heb helemaal niets gehoord van airbnb aangaande mijn beloning... Wat nu?

Mirjam0
Level 10
Amsterdam, The Netherlands

even bellen met Airbnb: 020 5222 333 

Marin8
Level 1
Port Alfred, South Africa

Oke, dank je Mirjam. Hoe kom je aan die informatie vraag ik me af? Waarom kan ik zelf geen nummer vinden om te bellen? En waarom is er geen vragenknop direct vanaf je dashboard dan? Ik heb de Superhost status, dan zou het makkelijker moeten zijn, maar dat is het dus niet... Bovendien zit ik in Zuid Afrika - is er dan ook ergens een locaal nummer te vinden om te bellen? 

Mirjam0
Level 10
Amsterdam, The Netherlands

even vragen  via de Facebook site   @Airbnb Nederland of via twitter @AirbnbHelp. dit is niet zoals beloofd!

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf