paypal 2de uitbetalingsmethode

Sarah326
Level 1
Mortsel, Belgium

paypal 2de uitbetalingsmethode

Hallo iedereen,

 

Ik zou graag een 2de uitbetaalmethode willen toevoegen via paypal, maar dit gaat niet. Nochtans is mijn paypall account helemaal bevestigd en klopt het emailadres. Toch krijg ik telkens een foutmelding, ofwel wordt het vakje 'verstuur' lichter van kleur en gebeurt er gewoon niets. 

 

Ter info: de eerste uitbetaalmethode is via bankoverschrijving.

Iemand een idee wat dit betekent of mij verder kan helpen?

 

Alvast bedankt,

Groeten 

4 Antwoorden 4
Bob43
Level 10
Amsterdam, Netherlands

Ik ben wel benieuwd welke foutmelding je precies krijgt. Daarmee wordt het giswerk wat beperkt :). Als je knop niet actief wordt, lijkt het mij dat je ergens of iets niet volledig hebt ingevuld, of ergens een foutje hebt gemaakt.

Gerdy0
Level 1
Utrecht, Netherlands

Ik heb precies hetzelfde probleem. alles is goed ingevuld, hij lijkt in de wacht te staan alleen er gebeurt niets en er wordt ook geen nieuwe betaalmethode toegevoegd. Wat heel vervelend is. In de tekst over het toevoegen van nieuwe methoden lijkt te staan (maar het is verwarrend) dat je op dit moment nog geen andere methoden kunt toevoegen dan creditcards. Dan zou dat het probleem kunnen zijn. Blijft de vraag staan hoe ik dan wel een gewone debit card bankrekening kan toevoegen. 

Bob43
Level 10
Amsterdam, Netherlands

Jij hebt het over betaalmethoden terwijl Sarah het over uitbetaalmethoden hebt. Dat zijn twee verschillende dingen.

 

Een betaalmethode gebruik je als gast als je ergens wilt boeken. Deze methode bepaalt vanaf welke credit card de kosten worden afgeboekt. Een uitbetaalmethode gebruik je als je als host je betalingen wilt ontvangen. Deze kies je (of creëer je onder "Betalingsvoorkeuren").

Jasper6
Level 1
The Hague, Netherlands

Helaas heb ik het zelfde probleem wanneer ik alle gegevens heb ingevuld voor paypall klik ik op bevestigen en vervolgens gebeurd er niks. Ik heb de pagina een tijdje open laten staan maar dit heeft geen invloed. Elke keer als ik opnieuw probeer gaat het scherm niet verder en staat Paypall er niet bij. Helaas komt er ook geen foutmelding naar voren het lijkt alsof de invul wizard niet door gaat en dus vast loopt. Wie is het wel gelukt om een paypal account toe te voegen om betalingen te ontvangen.

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf