Paula3128 Level 1 het deblokkeren van dat die geblokkeerd zijn in de kalender Hoi, Er staan data geblokkeerd in mijn kalender, hoe kan ik ... Laatste reactie Hoi, Er staan data geblokkeerd in mijn kalender, hoe kan ik deze deblokkeren? Laatste reactie
Hielke2 Level 1 Veldhoven, Netherlands annuleringsvoorwaarden afhankelijk van seizoen Hallo, Ik zou de annuleringsvoorwaarden afhankelijk willen m... Laatste reactie Hallo, Ik zou de annuleringsvoorwaarden afhankelijk willen maken van het seizoen. Hard in het hoogseizoen en gemiddeld in de ... Laatste reactie
Tanja473 Level 2 Deventer, Netherlands Korting instellen voor verblijf vanaf 2 nachten Goedemorgen, Ik zou graag een korting willen instellen voor ... Laatste reactie Goedemorgen, Ik zou graag een korting willen instellen voor een verblijf vanaf 2 nachten, echter ik heb alleen de mogelijkhei... Laatste reactie
Monique1278 Level 1 2 personen als standaard instellen Als ik mijn advertentie bekijk dan zie ik dat de prijs is vo... Laatste reactie Als ik mijn advertentie bekijk dan zie ik dat de prijs is voor 1 persoon.Dit zouden er 2 moeten zijn.Hoe dit te veranderen Laatste reactie
Marije17 Level 2 Utrecht, Netherlands Kalender handmatig aanpassen lukt niet (meer)? Hallo community, Mijn kalender staat gesynchroniseerd met mi... Laatste reactie Hallo community, Mijn kalender staat gesynchroniseerd met mijn Google agenda. Dat ging altijd perfect, en ik kon ook altijd i... Laatste reactie
D-2 Level 1 Wijzigingen annuleringsvoorwaarden Beste mede hosts, Door een beleidswijziging heeft Airbnb mij... Laatste reactie Beste mede hosts, Door een beleidswijziging heeft Airbnb mijn annuleringsvoorwaarden versoepeld van streng maar hard, dit is ... Laatste reactie
Informatiecentrum Gidsen over gastvrijheid, het beheren van je advertentie en het laten groeien van je onderneming.
Lokale hostclubs Leer nieuwe dingen door online en bij meetups bij jou in de buurt contact te leggen met lokale hosts.