Advertentie feedback - Hendrik uit Rheezerveen

Advertentie feedback - Hendrik uit Rheezerveen

Hoi, willen jullie feedback geven op mijn advertentie? Sinds een week valt het volledig stil met boekingen, terwijl het daarvoor heel goed liep. Ik heb niks veranderd...Ik ontvang graag feedback op de advertentie. Dank alvast! 

 

https://airbnb.com/h/happywindows

 

 

3 Antwoorden 3
Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

@Hendrik118 wat vervelend dat er geen boekingen meer binnen komen. 
jullie hebben echt een top-advertentie zoals ik het even snel doorscan. 
wat wel helpt is om de agenda even bij te werken, de prijzen even te veranderen daardoor komt het algoritme weer jullie kant op. 

De foto’s van de sneeuw kun je nu ook wel veranderen en dat helpt het algoritme ook. Hopelijk zitten jullie snel vol! 

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

@Hendrik118 
Je advertentie ziet er prima uit. Je reviews zijn goed. De prijzen lijken me ook OK.
Ik ben begonnen met Airbnb als portal. Voorgaande jaren kreeg ik ook veel reserveringen via Airbnb in Nederland. De laatste tijd een stuk minder.
Gelukkig adverteer ik ook op andere portals. Booking staat nu op 1, dan VRBO en tenslotte Airbnb

Je kunt er soms niets van zeggen.
Ik heb drie villa's op een resort in Curacao.
Twee zijn identiek. Bij één van de twee krijg ik veel minder "bezoekers" op de website dan bij de ander.
Bij de 3e villa heb ik weer nagenoeg uitsluitend reserveringen via Airbnb

Sybe
Former Community Manager
Former Community Manager
Terneuzen, Netherlands

Hoi @Hendrik118 ! Het is al een tijdje geleden dat je gepost hebt, ik hoop dat de tips van @Bob297 en @Kirsten266 wat hebben geholpen en dat je boekingen intussen al weer wat toegenomen zijn.

 

Had je uiteindelijk nog wat veranderd aan je advertentie, en merk je hier een verschil van? 🙂

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf