Els2749 Level 1 Eindschoonmaak Dag ElisaDe eindschoonmaak wordt door ons verzorgd, lakens e... Laatste reactie Dag ElisaDe eindschoonmaak wordt door ons verzorgd, lakens en handdoeken zijn aanwezig. Laatste reactie
Johanna844 Level 1 Betalingen Graag zou ik willen weten hoe ik betaald krijg, ik heb nog n... Laatste reactie Graag zou ik willen weten hoe ik betaald krijg, ik heb nog nergens mijn rekeningnummer op hoeven geven. Nog een andere vraag ... Laatste reactie
Loes45 Level 3 Bakel, Netherlands Extra gasten toevoegen Hoi! Ik wil eens proberen om mijn ruimte standaard aan 2 gas... Laatste reactie Hoi! Ik wil eens proberen om mijn ruimte standaard aan 2 gasten aan te bieden i.p.v. 4 omdat het vrij klein is. Ik heb mijn a... Laatste reactie
Louise1443 Level 1 er staat bij niet inbegrepen stromend water? en verwarming m... er staat bij niet inbegrepen stromend water? en verwarming m... Laatste reactie er staat bij niet inbegrepen stromend water? en verwarming maar dat is er wel Laatste reactie
Astrid512 Level 1 Week, Midweek en weekend Beste, ik wil in mijn kalender instellen dat de mensen kunne... Laatste reactie Beste, ik wil in mijn kalender instellen dat de mensen kunnen boeken voor een week, een midweek of een weekend maar als ze nu... Laatste reactie
Judith933 Level 2 Bodegraven, Netherlands last minute korting met regelset Goedendag, Ik heb diverse regelsets aangemaakt en onder ande... Goedendag, Ik heb diverse regelsets aangemaakt en onder andere ook voor een last minute korting en ook voor diverse prijzen v...