Afschrijving maar geen reservering

Afschrijving maar geen reservering

Hallo allemaal, ik heb gisteravond via Ideal een reservering gedaan en zit nu in een oneindige klantenservice hel. 

 

Mijn bank heeft de afschrijving gedaan voor de airbnb die ik gereserveerd heb staan, die nog maar 11 uur open blijft. 

Hij blijft nog maar 11 uur open omdat de betaling geweigerd staat op de website. Terwijl de klantenservice zegt dat ze het geld wel binnen hebben gekregen. Nu krijg ik de hele tijd mensen aan de lijn die amper engels spreken en er geen Nederlandse mensen werken binnen de klantenservice word er mij verteld. Nou lekker is dat... dat je een iemand moet aan de lijn hebben die heel gebrekkig engels spreekt. 

 

Ik heb een ticket op "urgent" status staan volgens de klantenservice van airbnb. Maar er word zoveel langs elkaar heen gepraat binnen hun teams dat ik er geen *** meer van geloof zeg maar. Ik zou graag willen weten wat mijn verdere stappen moeten zijn. 

 

Ik word namelijk nooit naar een hogerop persoon doorverbonden ze zeggen continu kijk over twee uur nog een keer op de website. Anders moet je weer bellen. Maar ik krijg continu een ander persoon aan de lijn die moet dan weer kijken in het systeem en die zegt precies hetzelfde "Je hebt een ticket en probeer het over twee uur weer." Word ik hier nu belazerd door airbnb...? Wat is er hier gaande? Dit is echt absurd. 

 

Vannacht word ik ook opgebeld dat ze de Host op de hoogte hebben gesteld met een telefoongesprek/bericht. Vraag ik het na deze ochtend en krijg ik lekker te horen van de Host dat hij helemaal niets heeft gehoord en ook niet gaat hosten als dit probleem niet verholpen word.

 

Als ik op voltooi betaling klik op de website krijg ik een serverfout error dat mijn request niet kan worden doorgevoerd door een serverfout error...

 

Ik ben radeloos momenteel, iemand nog ideeen?

 

Ik kan de server fout en de bankafschrijving hierbij zetten als dit nodig is. 

 

Is er misschien ook nog een nederlandse klantenservice voor airbnb? Want ik krijg alleen maar Engelse mensen aan de lijn. Mijn Engels is vloeiend dat is het probleem niet maar het lijkt wel of hun klantenservice echt super bagger is qua de Engelse taal.

 

 

 

 

 

1 Antwoord 1
Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hallo @Tim3281, is dit uiteindelijk opgelost? 

 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf