Hallo allemaal!
We willen graag weten hoe jullie omgaan ...
Laatste reactie
Hallo allemaal!
We willen graag weten hoe jullie omgaan met het onderhoud van kussens in jullie accommodaties.
Hoe vaak...
Laatste reactie
Log in met je Airbnb account om verder te gaan met lezen en om samen te komen en verhalen te delen met miljoenen andere Hosts over de hele wereld.
Hoi allemaal!
Als je bedrijfje begint te groeien of je door andere omstandigheden minder tijd hebt kan het een idee zijn om te zoeken naar een co-host; iemand die jou helpt met verhuren.
Maar ook als je zelf geen plaats hebt om te verhuren kan het aantrekkelijk zijn om als co-host te werken.
Heb jij of ben jij een co-host? Wat zie je als de voordelen en nadelen ervan? En hoe vind je nou een co-host, of andersom een host die op zoek is naar een co-host?
Laat het me weten in de antwoorden!
Sybe
P.S. Als je interesse hebt in het zijn van een co-host, meld je dan hier aan: https://www.airbnb.nl/e/local-partners
Mijn man staat als co-host. Handig voor alle communicatie en het nakijken van boekingen.
Mijn moeder komt langs en regelt alles voor de gasten als wij zelf de hort op gaan ( zoals een weekje vakantie) ik stuur haar dan alle communicatie die ze moet weten door via whatsapp
@Kirsten266 Ideaal! Dan kunnen jullie gasten ook met een van jullie twee contact zoeken mocht dat nodig zijn, in plaats van maar één contactpersoon te hebben.
Hallo Sybe,
Fantastisch concept! Ik zie dat deze service nog niet in Nederland beschikbaar is? Heb je een idee wanneer dit wel mogelijk is? 🙂
Hallo @Evelien8, misschien kun je een nieuw topic starten waarin je deze vraag stelt, aangezien deze erg oud is 😊😊😊