Details advertentie niet aan te passen

Opgelost!
Jonas396
Level 2
Aalst, Belgium

Details advertentie niet aan te passen

Hallo,

 

Ik heb sinds dit weekend een (vakantie)woning op Airbnb te huur gezet. Ik zie dat in de advertentie vermeld staat '4 slaapkamers en 4 bedden'. Dat klopt echter niet. Er zijn 3 slaapkamers en 4 bedden (2x dubbel bed en 1x stapelbed).

 

https://www.airbnb.be/rooms/699785634838351122?check_in=2024-03-29&check_out=2024-03-30&guests=1&adu...

 

Ik vind echter niet hoe ik dit kan aanpassen. Ik kan mijn advertentie wel bewerken, maar daar kan ik enkel het maximaal aantal personen ingeven. Niet het aantal kamers of de inrichting van de bedden.

 

PS: Ik heb me wel aangemeld op "Toegang tot nieuwe functies". Dus mogelijks zijn de schermen en instellingen gewijzigd tov voorheen?

1 Beste Antwoord
Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

@Jonas396 

binnen de advertenties klik je op de fotorondleiding en daar kun je op de ruimte klikken die je aan wilt passen. Onderaan de pagina 

Beste antwoord in origineel bericht bekijken

4 Antwoorden 4
Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hoi @Jonas396, misschien weten @Kirsten266 en @Katja202 meer 👀

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

@Jonas396 

binnen de advertenties klik je op de fotorondleiding en daar kun je op de ruimte klikken die je aan wilt passen. Onderaan de pagina 

Beste Kirsten,

 

Ik had het intussen zelf al gevonden. De fotorondleiding is inderdaad de oplossing.

Wat ik nu nog ontbreek, is het aantal bedden. Dat zal waarschijnlijk in elke ruimte apart mee te geven zijn.

Ik vroeg me ook af hoe ik kan kiezen welke foto als 'omslagfoto' gekozen wordt. Nu pakt het systeem de oudste toegevoegde foto.

 

Dank u wel voor de feedback

Katja202
Level 10
Ruinen, Netherlands

@Jonas396oeps ik antwoord heeeeeeel laat zie ik, maar als je bij photo editor rechts boven  aan kijkt (op je telefoon) en klikt op alle foto’s dan zie je 1 foto met n stickertje ‘omslag’  die moet je hebben 😉🥳

 

Groetjes Katja

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf