Hoi!
Ik wil eens proberen om mijn ruimte standaard aan 2 gasten aan te bieden i.p.v. 4 omdat het vrij klein is. Ik heb mijn advertentie op 2 gasten gezet. Ik wil echter wel de mogelijkheid bieden om 2 gasten bij te boeken, want ik heb 4 bedden. (met 2 kinderen gaat het prima maar voor 4 volwassenen is het wat krap, dus dan hebben mensen zelf de keuze). Nu heb ik dus mijn advertentie op 2 gasten gezet en via de kalender toeslagen voor extra gasten ingevuld. Echter als ik probeer te boeken dan kan ik voor maximaal 2 personen boeken, kan dat kloppen? Ook is me niet helemaal duidelijk wat ik daar nu in moet vullen, er staat nml: Na 1 gast, per nacht. Als ik dat aanklik krijg ik een bedrag wat ik in moet vullen en daarna moet ik een aantal invullen achter de zin: Voor elke extra gast. Is het bedrag van bv €25 euro dan voor 1 extra gast of voor 2 extra gasten. Het lijkt nml een totaalbedrag. Als ik daar 2 invul, kunnen er dan maximaal 2 gasten extra komen, want voor 3 extra (op de 2 die er al zijn) heb ik dus echt geen ruimte.
Groetjes Loes.