Foto's

Ysabel28
Level 1
Alveringem, Belgium

Foto's

Via Airbnb een fotograaf geboekt. Na drie maanden wachten op de foto's de verkeerde foto's op onze site. Wanneer ik Airbnb contacteer krijg ik iemand aan de telefoon precies van een ander planeet die het probleem niet (wil) begrijpen...

7 Antwoorden 7
Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Hallo @Ysabel28  heb je een ervaring geboekt bij Airbnb? 
dan moet je toch bij de aanbieder van de foto’s zijn om de juiste foto’s te krijgen? 

Ysabel28
Level 1
Alveringem, Belgium

Beste, neen airbnb zorgt voor de fotograaf en het gebeuren.Want je betaald ook aan airbnb. Dit koste 250 euro. En airbnb zet de foto's op je cite. 

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Ok, dan heb ik geen idee. 
Ik wist niet dat je dat bij Airbnb kan boeken. 
@Quincy  of @Sybe 

kunnen jullie haar verder helpen?

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

@Ysabel28 

Gewoon volhouden Isabel. Blijven bellen en schrijven. Uiteindelijk tref je iemand die verstaadbaar is die die je wil helpen.
Wat heb je laten fotograferen?

Ysabel28
Level 1
Alveringem, Belgium

Onze ruimte volhouden ja maar ik heb wel andere dingen te doen en het frustreert me enorm. Wij zouden zulke service moeten bieden aan onze gasten...

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hallo @Ysabel28, dit klinkt erg vervelend. Heb je ondertussen wel weer iemand anders kunnen spreken? 

 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Ysabel28
Level 1
Alveringem, Belgium

Dag neen, nog niemand gesproken. Ik probeer het morgen nog eens. Het probleem is dat het me enorm frustreert en ik na ieder contact eventjes moet kalmeren. De mensen aan de telefoon verdienen ook geen gefrustreerd persoon aan de telefoon. Maar ik heb altijd mensen die gebrekkig engels spreken en die aan de intonatie van de stem laten uitschijnen dat ze het probleem niet begrijpen. Eerlijk gezegd ik vind het hele voorval een enorm bron van ergernis. Zeker gezien het al zo lang duurt. Ik bekijk morgen alle gegevens en zou graag kunnen mailen met iemand om dit op te lossen. Mvg Ysabel

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf