Goedemiddag, wij verhuren al een tijdje een huisje, ik regel...
Laatste reactie
Goedemiddag, wij verhuren al een tijdje een huisje, ik regel dit op mijn telefoon.nu gaan wij een tweede huisje verhuren, kan...
Laatste reactie
Foute postcode en plaatskaart in mijn account. Hoe kan/moet ik dat veranderen?
Opgelost! Ga naar Beste Antwoord
Hallo @Johanna418 ,
Foute postcode in je account kun je zelf aanpassen. Foute locatiegegevens in je advertentie kun je alleen zelf aanpassen als je nog geen boekingen hebt (gehad). Anders kan alleen Airbnb het aanpassen op je verzoek.
Met vriendelijke groeten,
Emiel
Hallo @Johanna418 ,
Foute postcode in je account kun je zelf aanpassen. Foute locatiegegevens in je advertentie kun je alleen zelf aanpassen als je nog geen boekingen hebt (gehad). Anders kan alleen Airbnb het aanpassen op je verzoek.
Met vriendelijke groeten,
Emiel
Dag Johanna, net als jij heb ik een probleem met het aanpassen van de basisinformatie. Weet jij inmiddels in welk venster van het dashboard dat moet? Ik sta nog niet online en verhuur is pas over een maand, maar nu al kan ik de kop van mijn advertentie niet aanpassen. Heb je enig idee? dank en groeten van Mieneke
Hallo @Johanna418
Als je naar advertentie gaat en dan naar beneden scrolt naar Titel & beschrijving kan je daar de kop van je advertentie aanpassen.