Hoe vraag ik feedback over mijn advertentie?

Sybe
Former Community Manager
Former Community Manager
Terneuzen, Netherlands

Hoe vraag ik feedback over mijn advertentie?

Vraag om advertentie feedback.png

 

Hoi allemaal,

 

Ben je net begonnen met verhuren, of heb je het gevoel dat het wat langzaam gaat met reserveringen? Dan kan het een idee zijn om feedback over je advertentie te vragen. Het helpt namelijk vaak om een ander naar je advertentie te laten kijken om juist die kleine vouwtjes, die voor jezelf niet meer opvallen, eruit te kunnen strijken. 

 

Hoewel het volgens de Richtlijnen niet toegestaan is te adverteren willen we jullie aanmoedigen om je advertentie voor deze reden te delen. Maar hoe kun je nou het beste om feedback vragen hier op het Communitycentrum? Hieronder hebben we een paar tips voor jullie:

 

  • Begin een gesprek op het Optimaliseer je advertentie board.
  • Gebruik als onderwerp voor je post: “Advertentie feedback - [je naam en waar je vandaan komt]” dus bijvoorbeeld “Advertentie feedback - Sybe uit Terneuzen”.
  • Voeg je favoriete foto van je advertentie toe aan je post. Hierdoor valt je post meer op en krijgen andere verhuurders een betere indruk van wat voor type verblijf jij aanbiedt. Ook kunnen wij, jullie Community Management team, je post zo beter vinden en highlighten.
  • Deel waar je tegenaan loopt of wat je lastig vindt op dit moment. Denk bijvoorbeeld aan weinig boekingen, huisregels, prijs, of zelfs een custom URL.
  • Voeg een link naar je advertentie toe aan je post. Zo kunnen andere verhuurders makkelijk je advertentie bekijken.
  • Kies als laatste de tag “Advertentie Feedback” en klik op “Posten”.

Je kunt altijd het Community Management team om hulp vragen mocht je er niet uit komen, en deel ook graag een link naar je feedback post in de antwoorden hieronder!

 

Wat is op dit moment je grootste zorg over je advertentie waar je graag hulp bij zou krijgen?

 

Bedankt en groetjes,

Sybe

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

0 Antwoorden 0

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf