Camiel7 Level 1 Aerdenhout, Netherlands Prijs advertentie is ruim 1,5 hoger dan we zelf invoeren Zie onderstaande screenshots van de advertentie van de de ho... Laatste reactie Zie onderstaande screenshots van de advertentie van de de host / achterkant. Iemand een idee hoe dit kan? We krijgen al maand... Laatste reactie
Tom-En-André0 Level 1 Arnhem, Netherlands Even voorstellen We (Tom en André) zijn sinds april 2024 lid van Airbnb. En w... Laatste reactie We (Tom en André) zijn sinds april 2024 lid van Airbnb. En we hebben onze vakantiehuisje in Maspalomas in Gran Canaria gekoch... Laatste reactie
Joyce-En-René0 Level 2 Kerkrade, Netherlands Regelsets verdwenen Afgelopen jaar heb ik regelsets aangemaakt voor de vakantiep... Laatste reactie Afgelopen jaar heb ik regelsets aangemaakt voor de vakantieperiodes. Toename van prijs en minimum verblijf van 4 nachten in h... Laatste reactie
Gideon49 Level 1 Ik zou graag een air willen straten Hallo ik ben Gideon en zit momenteel op Hogeschool in Antwer... Hallo ik ben Gideon en zit momenteel op Hogeschool in Antwerpen. Ik zou mij graag willen verdiepen in de Airbnb Business en w...
Sybe Former Community Manager Terneuzen, Netherlands Hoe vraag ik feedback over mijn advertentie? Hoi allemaal, Ben je net begonnen met verhuren, of heb ... Hoi allemaal, Ben je net begonnen met verhuren, of heb je het gevoel dat het wat langzaam gaat met reserveringen? Dan ka...
Loes45 Level 3 Bakel, Netherlands Keuken/kitchenette Heel raar dit,Ik heb in mijn huisje een kitchenette en geen ... Laatste reactie Heel raar dit,Ik heb in mijn huisje een kitchenette en geen kookmogelijkheid, dus geen keuken. Nu kan ik bij voorzieningen zo... Laatste reactie